Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

24 DAYS' CHALLENGE REVIEW

Καλημερα και καλη εβδομαδα!
Η συμμετοχη μου σε μια υπεροχη ιδεα ολοκληρωθηκε. Παρακατω τα λινκ για ολες τις αναρτησεις που αφορουν το 24 days' challenge.

Αληθεια
Βλεπω
Γελιο
Δαιμονες
Εκτος
Ζαχαρη
Ηλιθιοτητα
Θελω
Ιχνη
Κοινη Λογικη και Κριτικη Σκεψη
Λιμανι
Μελωδια
Νοσταλγια
Ξορκιζοντας
Οδοφραγμα
Παρεα
Ραφι
Σωτηρια
Ταμειο
Υπεροχα
Φραουλες
Χαρμολυπη
Ψαθα
Ωμεγα

Η Ελληνικη γλωσσα, η υπεροχη γλωσσα μας, ειναι αστειρευτη και ξερω οτι οσες λεξεις κι αν διαλεξω, παντα θα σκεφτομαι αλλες που δεν διαλεξα. Ωστοσο, αισθανομαι πως εχω κι αλλα να πω και να δωσω και να παρω απο αυτη την προσκληση- προκληση.
Coming up soon:
24 DAYS' CHALLENGE COUNTDOWN.

Προς το παρον σας αφηνω με ομορφη ξεσηκωτικη μουσικη.



Πεταλουδισια φιλια σε ολους!

20 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου πεταλουδίτσα,
    κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να διαβάσω όλες τις αναρτήσεις σου, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!
    Ωραίο το τραγούδι, σου φτιάχνει τη διάθεση και θες να χορέψεις!! Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Όσο για την ελληνική γλώσσα, είναι υπέροχη, μαγευτική.. Όμως, γενικότερα είναι όμορφο να εκφράζεται κανείς μέσω του γραπτού λόγου σε όλες τις γλώσσες του κόσμου..
    Καλή εβδομάδα! Να είσαι καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις φτιάξω το laptop μου θα τα δω αναλυτικά όλα...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι γιατί περπάτησα μαζί σου και σε γνώρισα μέσα από αυτή την πρόκληση καλύτερα Χριστίνα μου!
    Πραγματικά θαύμασα το λόγο σου και τη σκέψη σου!

    Εγώ στο καπάκι είχα πάει και δεύτερο γύρο! Εσύ; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @παλομα
    Γλυκεια Παλομιτα, οποτε θες κι εχεις χρονο.
    Ξεσηκωτικο ναι για αυτο το εβαλα!
    Η Ελληνικη γλωσσα ειναι τοσο πλουσια, σχεδον ασυγκριτα με τις υπολοιπες, γιατι εχει την ταση να αναγενναται και να δημιουργει συνεχως νεες λεξεις.
    Ομως η τεχνη του λογου μπορει να μεταμορφωσει ακομα και την πιο απλη λεξη σε μαγεια. Τυχεροι οσοι την κατεχουν...
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @φλωρα
    Αχ μωρε τι επαθες κι εσυ! Μην αγχεσαι! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @μαχαιρης
    Θα χαρω πολυ να μαθω τις εντυπωσεις σου νεε μου φιλε.
    Κλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @αριστεα
    ΩΩΩΩ! Ευχαριστωωω!
    Πραγματι, αυτη η προκληση ειναι ευκαιρια να δεις ισια μεσα στην ψυχη του αλλου.
    Ουτε κι εγω το χορτασα. Παω για δευτερο γυρω, αλλα αντιστροφως, θα αρχισω απο το Ω.
    Φιλια και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σάμπα χωρίς ένα κωλαράκι να κουνιέται σαν ζελεδάκι δεν λέει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ελληνικη γλώσσα εχει 33 γραμματα κα εμεις δεν χρησιμοποιούμε ούτε κάν τα 24 . Τι κρίμα .
    Μμμμμ τι ομορφο αρωμα που εχει .Θα σου κλεψω την πρωτη σου λέξη Α-Λήθη και θα φύγω . Μην με κινηγησεις όμως γιατι είναι πόλυ βαρια για να τρέξω . :) Παω τωρα Ωωωω λα ρια Ωωωω λαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @πτωχος
    Εγω εγραψα "ξεσηκωτικο" για να χορεψουμε, εσενα αλλου παλι το μυαλο σου! Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Χριστίνα! Χαίρομαι που έφτασες στο τέλος! Ήταν μεγάλη πρόκληση!
    Θα πας κι εσύ σε δεύτερο γύρο όπως η Αριστέα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @τρελος του χωριου
    Καλωσορισες στο κουκουλι μου!
    Παρε ο,τι θελεις, εγω δεν θα σε κυνηγησω. Οι λεξεις και οι σκεψεις ειναι για να μοιραζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @pink angel
    Ετσι λεω Αναστασια μου! Σε ευχαριστω πολυ! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά όσον αφορά τη γλώσσα μας. Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ilive2loveme
    ΠΟΥ Εισαι αγαπημενη μου φιλη; Γιατι χαθηκες;;;
    Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θερμά συγχαρητήρια για το δωράκι σου και πάντα να είσαι τυχερή! Σε φιλώ γλυκά! Καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα Χριστινακι,δεν τις εχω προλαβει ολες τις αναρτησεις σου αλλα θα τις διαβασω.Mε την ιστορια σου ''στο σκοταδι'' τι γινεται;;μας εχεις αφησει με την αγωνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @joan petra
    Καλημερα και καλη εβδομαδα! Ευχαριστω! Τι ευγενικο να ερθεις απο εδω να ευχηθεις! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @craftlamd
    Αχ, βρε Αλεξανδρα μου απαραδεκτη ειμαι και το ξερω! Θα το κανω σαν τα σιριαλ κι εγω, σεζον1 και σεζον 2. Απο Οκτωβρη η δευτερη σεζον λοιπον κι ελπιζω να προλαβαινω να γραφω πιο συχνα. Υπολογιζω σε 5-6 συνεχειες να εχει τελειωσει.... αλλα παλι οταν την αρχισα υπολογιζα να ειναι ολη κι ολη 5 συνεχειες! Χαχαχα!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.