Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ...



Σ΄ένα χαρτί όλες οι πληγές,
τις έγραψα για να΄ναι καθαρές.
Με κόκκινο βάζω
αυτές που έχω από σένα.
Έχω γεμίσει πολλές σελίδες
κι εσύ μου λες να έχω ελπίδες.
Ν΄αγαπηθούμε απ΄την αρχή
δε θα τ΄αφήσω να συμβεί...

Τελευταία φορά
τα δικά σου σκαλιά
ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα.
Πάλι φεύγω από΄δω,
μ΄ένα βήμα αργό
κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα!

Τ΄όνειρο τρέχει σαν το νερό.
Αχ και να ήταν καθαρό!
Δε φταις εσύ ούτε κι εγώ.
Η μοναξιά μας φταίει.
Του καθενός μας η καρδιά
άλλα τραγούδια λέει κρυφά.
Μη με μαλώνεις σαν παιδί,
τώρα μαθαίνω απ΄τη ζωή...

Τελευταία φορά
τα δικά σου σκαλιά
ανεβαίνω και φτάνω στο τέρμα.
Πάλι φεύγω από΄δω
μ΄ένα βήμα αργό
κι οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα!

29 σχόλια:

  1. Δεν ειναι για μενα φτιαγμενο το βιντεακι! Εψαξα το τραγουδι και διαλεξα στην τυχη το βιντεακι! Το ανεβασα, το εβαλα να παιξει και βλεπω την αφιερωση!
    Το ειδα σαν σημαδιακο και για αυτο δεν το κατεβασα!
    Προς αποφυγη παρεξηγησεων...

    Η διαθεση μου παντως συμβαδιζει απολυτα με το τραγουδακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. butterfly καλησπέρα βλέπω υπέροχη και ερωτικότατη μουσική επιλογή . Η Αλκιστης είναι φωνάρα και πάντα ερωτική . Ελπίζω την κυριακη να έρθετε στην Θήβα για ψήφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα πεταλουδιτσα!
    τελειο κομματι..
    νασαι καλα..καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι από τα τελευταία της που μου αρέσει πολύ!!!!!!
    λολολ και η αφιέρωση!
    Χριστίνα σε λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα πεταλουδάκι!
    Και αφιέρωση στο You tube ε....
    Σιγά μη είναι σύμπτωση, άστα αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελευταία φορά. πρώτη φορά. κάθε φορά.
    πολύ καλό σου μήναααααααα!! :))
    (η λεκτική επαλήθευση βγήκε liose. ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οπότε λέμε πως θα είναι η τελευταία φορά, συνήθως δεν είναι :)

    Φιλιαααααααααα :)


    PS εμένα η λεκτική επαλήθευση έβγαλε renego LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ότι ήταν δική σου η αφιέρωση!
    τι να πω;
    η οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα είναι δίκοπο μαχαίρι!
    take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα πεταλουδίτσα μου! Ελπίζω η διάθεση σου να είναι μελαγχολική για "τελευταία φορά"!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @beelovers
    Καλημερα! Ειναι απο τα αγαπημενα μου!
    Εγω ψηφιζω Πειραια, ο αντρας μου δεν ξερω αν θα ερθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @laplace
    Καλημερα Ρομποτακο! Και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ηφαιστιωνας
    Ναι, βρε Χριστινα με λενε! 10 βιντεακια ειχε με αυτο το τραγουδι και τσουπ, διαλεξα αυτο! Ε αν δεν ειναι αυτο σημαδιακο, δεν ξερω τι ειναι!λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @kikop
    Κι ομως ειναι!!! Συμπτωση εννοω, οχι αφιερωση! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @basnia
    liose ε;;;!!! Χαχα! Ε με τετοιο τραγουδι ειναι να μη λιωνεις!
    Καθε φορα λοιπον, σαν να ειναι η πρωτη και τελευταια ταυτοχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @roadartist
    Μωρε πως βγαινει αυτη η επαληθευση, ποιος ξερει να μου πει...σπαστικια δεν ειναι;
    Αυτο για την τελευταια φορα ξαναπες το!!!
    Καλημερα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @tovene
    Το συνηθιζω...εχω βγει μεχρι και στην Αττικη Οδο αντιθετα! Χαχα!
    Πραγματι, αυτο το τραγουδι το αφιερωνω εγω σε μενα! Ασχετα με το βιντεακι, ακριβως αυτο ειναι...μια αφιερωση απο τη Χριστινα στη Χριστινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @meta
    Μετα μου, ειμαι διδυμακι, οποτε αυτο ειναι αδυνατον! Η διαθεση μου αλλαζει διαρκως..Ευχαριστω που περασες...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα, κάποτε είχα και εγώ ακριβώς την ίδια διάθεση και αφιέρωσα ακριβώς το ίδιο τραγούδι ... που είναι υπέροχο.

    Εύχομαι τα καλύτερα... καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πάλι συμβαδίζω απόλυτα με το τραγούδι, ειδικά στο τέλος που λέει "οδηγώ στο αντίθετο ρεύμα",χαχα...
    Πολύ αγαπημένο τραγούδι όπως κι η Πρωτοψάλτη, φοβερή φωνή !


    Καλή ψήφο εύχομαι κατ' όπιν ωρίμου σκέψεως γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι...

    Mind the GAP
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καθώς είναι και η κόρη μου διδυμάκι σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Ας είσαι καλά κι ας έχει σκαμπανεβάσματα η διάθεσή σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @οδοιπορος
    Καλημερα φιλε μου! Ειναι οντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ηφαιστωνας
    Καρμικο Ηφαιστιωνακο! Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @happy hour
    Σου παει κιολας, ετσι ασυμβιβαστο πνευμα που εισαι!
    I always mind my step, dear...I avoid GAPs!
    Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @meta
    Αααα! Και κορη και διδυμακι! Να σου ζησει! Και να την προσεχεις γιατι αν μοιαζει σε μενα, ειμαστε τρεις λαλουν και τριανταδυο χορευουν! Χαχαχα!Ευχαριστω κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θύμισέ μου όταν σε δω από κοντά να σε βρίσω. Νόμισα ότι χώρισες. γκρρρρ
    Καλημέρα πεταλουδίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @bear
    Χαχαχα! Οχι βρε κουτο! Απλα μελαγχολω λιγο, με μενα και το ηλιθιο μυαλο μου, που δε λεει να ησυχασει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κάθε φορά λέω πως είναι η τελευταία..και το πιστεύω..
    Συγκρατώ τον εαυτό μου..χαλιναγωγώ κάθε παρόρμηση..
    Μα μόνο μέχρι την επόμενη..

    Υπέροχo τραγούδι, απίστευτη και η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, όπως πάντα..

    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @λινα
    Να εισαι καλα! Μια προποση λοιπον για ολες τις "τελευταιες φορες"...μεχρι την επομενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.