Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

24 DAYS' CHALLENGE # 9:ΙΧΝΗ

Ιχνη που αφηνουν δυο κοκκινα χειλη σε τσιγαρο σβησμενο. Ιχνη απο πατημασιες σε βρεγμενο χωμα. Αυτα τα ιχνη τα τοσο προσωπικα, τοσο ιδιαιτερα που τα αναζητας καθε φεγγαρολουστη νυχτα. Που ταυτοχρονα κανεις να φυγεις, να τρεξεις για να μη σε ξαναβρουν.
Κι ομως, παλι στα ιδια μονοπατια θα πατησεις, πανω στα ιδια ιχνη θα βαλεις τις φτερνες σου, στις ιδιες θαλασσες θα βρεξεις τα μαλλια σου. Γιατι ειν' τα ιχνη μεσα στην ψυχη σου χαραγμενα κι ο δρομος γεμισε απο αρωμα γιασεμιου, προκλητικο, μαγευτικο, αδυνατον να αντθισταθεις. Ιχνη που αφησε η μοιρα στο κορμι σου, χωρις εσυ να τα οριζεις, χωρις να τα διαλεξεις, σε διαλεξαν εκεινα. Κι αν κατι τελικα σου εμεινε για να επιλεξεις, αυτο ειναι ενα και μοναδικο. Τα ιχνη που θα αφησεις φευγοντας εσυ σ' αυτο τον κοσμο θα ειναι ιχνη απο περπατημα λεβεντικο, βαρυ, παληκαρισιο; Γεματο αισθηματα κι ανταλλαγες;
Η θα ειναι απο βηματα αραχνοϋφαντα στην αμμο, που σχεδον ιπτανται και ο πρωτος φθινοπωρινος ανεμος θα τα σαρωσει, θα τα εξαφανισει, κανοντας να μοιαζει πως δεν περασες ποτε απο εδω, πως χαθηκαν τα ιχνη σου μαζι με σενα;


Η αναρτηση αποτελει μερος της συμμετοχης μου στο παιχνιδι 24 days' challenge του blog myStick land και συμμετεχουν τα εξης ιστολογια:







mystickland

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη επιλογή-καταπληκτική απόδοση!Είχα σκεφτεί κι εγώ τη λέξη όταν έκανα την πρόκληση ...εγώ όμως έκανα πίσω :))
    Μπράβο σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα μου άρεσε αυτή η λέξη...όλοι αφήνουμε ίχνη...στο χέρι μας είναι αυτά τα ίχνη να οδηγούν σε αυτό που πραγματικά είμαστε...
    Πάρα πολύ όμορφο...καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η λέξη αυτή κρύβει μυστήριο πίσω της αλλά είναι δύσκολη να την ντύσει κανείς με κείμενο. Εσύ το κατάφερες πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλα ίχνη μένουν επιφανειακά, άλλα ανεξίτηλα, κι όλα μαζί συνθέτουν το ανθρώπινο στίγμα μας.

    Και τα μεν και τα δε όμως, "γράφουν" ιστορίες από το εφήμερο πέρασμα του ανθρώπινου γένους πάνω στη Γη.

    Εξαιρετικό το γράφημα .
    Μες την έμπνευση σε βρίσκω και χαίρομαι ιδιαίτερα, γιατί κάτι σημαίνει αυτό...
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα κοριτσι επανασταση! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ιρις
    Αριστεα μου χαιρομαι που βρηκες κατι να σε αγγιξει εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @μαρια
    Πρωτα ομως πρεπει να ανακαλυψουμε αυτο που πραγματικα ειμαστε... Ποσοι το ξερουμε αληθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @φλωρα
    Γεια σου Φλωρα μου! Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @λυγερη
    Κατι σημαινει αλλα τι; Τα καλυτερα μου τα γραφω οταν ειμαι χαλια, ελπιζω να μην ειναι αυτο ενα απο τα καλυτερα μου! Χεχεχεχε!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @γρηγορης
    Γεια σου κι εσενα! Βαριεσαι να καταθεσεις την αποψη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.