Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

24 DAYS' CHALLENGE # 8:ΘΕΛΩ

Θελω μια μερα με ουρανο καθαρο, να φαινεται ο οριζοντας μεχρι εκει που φτανει το βλεμμα.
Θελω να αγγιξει τη μυτη μου η ακρη του ουρανιου τοξου κι εγω να ανεβω να το περπατησω, να ανατριχιασω στο μπλε, να καω στο κοκκινο, να χαμογελασω στο κιτρινο και το πορτοκαλι, να χαθω στο ροζ, να φτασω ως την αλλη ακρη με ποδια γυμνα... κι ας μη βρω ουτε κουβα με χρυσαφι ουτε νανο ξωτικο...της διαδρομης την εξαψη θελω...
Θελω να τραγουδησω και να χορεψω σαν να μην με βλεπει κανεις, σαν να μην υπαρχει αυριο.
Θελω να φορεσω φτερα νεραϊδας η αητου η και μιας πεταλουδας ακομα και να πεταξω.
Θελω να ονειρευτω εναν κοσμο αλλιωτικο, θελω να ονειρευτω γελια παιδικα, σωματα και χερια πλεγμενα, αγκαλιες ζεστες και οχι μετεωρες, βλεμματα γεματα αληθεια, θελω να ονειρευτω πως το "σ'αγαπω" εχει προσωπο, χρωμα, γευση κι οσμη, πως η θαλασσα ειναι και παλι γαλαζια, πως καθε νυχτα που το σκοταδι τυλιγει τον κοσμο, ολοι μα ολοι εχουν μια γωνια ολοδικη τους να ξαποστασουν, δυο χερια να κλειστουν μεσα και να νιωσουν ασφαλεις, θελω να ονειρευτω εναν ερωτα που ερχεται σαν ανεμοστροβιλος και σαρωνει τα παντα και μενει εκει για παντα, την ευτυχια ζωγραφισμενη σε καθε χαμογελο, θελω να ονειρευτω πως κανεις δεν μισει και κανεις δεν φοβαται, θελω να ονειρευτω ελευθερα την ιδια την ελευθερια. Και θελω το ονειρο μου να βγει αληθινο!
Θελω το ταξιδι μου να ειναι η αγαπη σου και η Ιθακη μου να ειναι η μυρωδια σου.
Θελω να ΖΗΣΩ!!!


Η αναρτηση αποτελει μερος της συμμετοχης μου στο παιχνιδι 24 days' challenge του blog myStick land και συμμετεχουν τα εξης ιστολογια:






mystickland

2 σχόλια:

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.