Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

ΦΕΤΟΣ



Φέτος δε θα σε βρω
ούτε στις χρυσοκόκκινες μπάλες του δέντρου
ουτε στης φάτνης τη ζεστή αγκαλιά.

Φέτος δε θα σε βρω
ούτε στης άχνης ζάχαρης τη γλύκα
ούτε στο φως απ'τα λαμπιόνια που αναβοσβήνουν γιορτινά.

Φέτος δε θα με βρω
στο αχνιστό σαλέπι που θα με κερνούσες
ούτε στου καστανά τη φουφού που αργοκαίει.

Φέτος δε θα με βρω
ούτε στις χαρούμενες παιδικές φωνές
ούτε στα μελομακάρονα που ποτέ δεν πέτυχα.

Φέτος δε θα μας βρω
ούτε στα ερωτικά χριστουγενιάτικα τραγούδια
ούτε στο φιλί κάτω από το αστέρι μας.

Φέτος δε θα μας βρω
ούτε στα χουχουλιάσματα κάτω από το βαρύ πάπλωμα
ούτε στους περιπάτους στη γιορτινή πόλη.

Φέτος γύρω από το τζάκι θα κρεμάσω καλτσες πολλές.
Θα τις γεμίσω με γράμματα στον Άγιο Βασίλη.
Φέτος, ένα μόνο θα ζητήσω μια ευχή θα κάνω μόνο.

Κάπου εκεί έξω να με ξαναβρώ.
Μέσα στους ήχους του σαξόφωνου
τους μελαγχολικούς.

Κάπου εκεί έξω να σε ξαναβρείς.
Στη γεύση του γλυκόπιοτου κρασιού.

Κι ισως κάποτε βρούμε ξανα ο ένας τον άλλο
κι ο ήχος με τη γεύση ξαναγίνουν ένα.

Με αυτό το ποίημα συμμετείχα στο 22ο  ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ που άψογα διοργανώνει η γνωστή σε όλους μας Πυργοδέσποινα Αριστέα.
Το αγαπήσατε και το φέρατε στην πρώτη θέση μαζί με το εκπληκτικό "Σβήσε το σπίρτο να κοιμηθούμε" της Μαρίας Κανελλάκη.
Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή και τη χαρά.

36 σχόλια:

  1. Εύχομαι το κάθε "φέτος" να είναι χειρότερο απ' το επόμενο, να γλυκαίνουν οι μέρες σου με αρώματα και γεύσεις και φιλιά αγάπης.
    Συγχαρητήρια πολλά Χριστίνα μου!
    Με τα μελομακάρονα μπορεί να μην τα καταφέρνεις, αλλά με την ποίηση ολοένα και την αποθεώνεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το στομα σου και στου Θεου το αφτι! Γιατι ως τωρα καθε φετος ειναι χειροτερο απο το προηγούμενο!
      Ευχαριστώ Μαριώ μου!

      Διαγραφή
  2. Χριστίνα !
    υποκλίνομαι με σεβασμό στον λυρικό σου λόγο, βγαλμένο απ τα βάθη της εκφραστικής σου καρδιάς ! Ένα ποίημα που πραγματικά ξεχείλιζε από προσδοκία, από μια έντονη μελαγχολία αλλά άφηνε ολάνοιχτες εκείνες τις πόρτες της ελπίδας, που οφείλουν να συντηρούν τη ζωή μας.
    Αληθινά τα συχαρητήριά μου καλή μου φίλη. Να ξέρεις μας συγκίνησες !
    Καλή χρονιά με γλυκιά προσμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το ποίημά σου! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο Συμπόσιο!
    Καλή Πρωτοχρονιά και εύχομαι το 2019 να σου φέρει ότι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο!! Και δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα Χριστίνα Μπράβο σου.
    Πάντα ψηλά εύχομαι.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις. Ό,τι επιθυμείς να στο φέρει το νέο έτος
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφο οπως ολα οσα γραφεις.Υστερα απο πολύ καιρο περασα να σου ευχηθω και απο εδω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια πανω απ ολα.Να εισαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχοι στίχοι! Μας γλύκαναν Χριστινάκι μου!
    Πάντα επιτυχίες μάτια μου!
    Κάθε δύναμη σου εύχομαι ολόψυχα, για να είναι όμορφη και δυνατή η νέα χρονιά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αγάπησα! Πολύ χάρηκα που ήσουν εσύ πίσω από αυτή τη συμμετοχή.
    Καλή χρονιά να έχουμε! 😍🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια! Παλι καλα που δεν εφτασε Πασχα για να ευχηθω!Χαχα

      Διαγραφή
  8. Το ξεχώρισα από την πρώτη ανάγνωση!
    Χριστινάκι μου, μίλησε στην ψυχή μου!
    Αγκαλιά πελώρια, κορίτσι μου!
    Καλή χρονιά,! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά Χριστίνα μου με υγεία και χαρά !!!
    Πραγματικά υπέροχο ποίημα που τώρα το διαβάζω πρώτη φορά !!
    Πάντα επιτυχίες με τα όμορφα γραπτά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεύω το όμορφο ποίημά σου, Χριστίνα μου. Πολλά συγχαρητήρια, φίλη μου, και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θερμά συγχαρητήρια Χριστινάκι γλυκό, το άξιζες αφού!
    Καλημερούδια και φιλιά κι ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα τα καλά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικός ο λόγος σου Χριστίνα μου!
    Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και κάθε καλό 🏵️💞🐭
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα μου, συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημα σου και τη διάκριση του!
    Εύχομαι το 2019, να 'ναι γεμάτο δυνατές εμπνεύσεις.
    Καλή χρονιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγχαρητήρια για τη νίκη σου
    ωραίο το ποίημα σου
    καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι πάντα χαρούμενη, γεμάτη υγεία και δημιουργία!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ ωραίο...
    σού εύχομαι
    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια, έγραψες!
    Φέτος θα ήθελα να γίνουμε Άνθρωποι του εμείς!
    Φέτος θα ήθελα να είσαι(είμαστε όλοι) καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μεσημεράκι εύχομαι Χριστίνα μου
    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.