Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

24 ΛΕΞΕΙΣ: ΑΘΟΡΥΒΑ

Σ εκείνο το γερανι δίπλα στην αυλόπορτα έγειρα να ξαποστάσω.
Άπλωσα τα χέρια μου κι άγγιξα τα πέταλα.
Θαρρείς πως άγγιζα τα μαλλιά της.
Αγάπη; φώναξα
Αγάπη είσαι εδω;
Που κατοικείς που μενεις;
Απόκριση καμία...
μόνο ένα θρόισμα γλυκό ανάμεσα στα φύλλα,
σαν πέταγμα ψυχής.
Στο πεζουλακι στάθηκα.
 Κοίταξα τα παραθυρόφυλλα.
Γαλάζια, ξεβαμμενα από τον ήλιο και την βροχη.
Κάποτε γυάλιζαν και θύμιζαν ουρανό.
Το βλέμμα μου ταξίδεψε στην ξύλινη πόρτα
με τη σπασμένη κλειδαριά.
Αγάπη; ξαναφωναξα.
Αγάπη που χαθηκες; που ταξιδευεις;
Απόκριση καμία...
Μονάχα μια αυρα θαλασσινή
χάιδεψε απαλά το πρόσωπο μου.
Τόλμησα ένα βήμα δειλό.
Έτριξαν οι σανίδες στο φθαρμένο πατωμα.
Μια σκιά ανάμνησης πέρασε και χάθηκε το ίδιο ξαφνικά.
Αγαπη! ούρλιαξα.
Αγάπη! Γιατί με εγκατελειψες;
Απόκριση καμία.
Μια σιωπή απόλυτη με τύλιξε
από τα ακροδάχτυλα ως βαθιά στην καρδιά.
Ύπουλα χώθηκε κάτω από το δέρμα μου
κι από τα σφαλιστα μου μάτια
καθώς η σκόνη που τρυπώνει μέσα από τις χαραμάδες.
Υποδόρια χάραξε στίγματα
και σταλαξε πίκρα κι αρμύρα.
Ανύποπτα σύρθηκε μέχρι τον πυρήνα μου
και στραγγιξε από μέσα μου το αίμα.
Καπως έτσι λενε οτι έρχεται κι ο θάνατος.
Αθόρυβα...

24 σχόλια:

  1. Σπαραξικάρδιο και καθηλωτικό το ποίημά σου Χριστίνα μου.
    Μου έκοψε λίγο την ανάσα, κυρίως στον επίλογο. Αθόρυβα χάραξες τις λέξεις σου που κόβουν σαν ξυράφια.
    Σου στέλνω θορυβώδη συγχαρητήρια και εύχομαι η επόμενη ποιητική δημιουργία σου, να αφορά την Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαριω μου! Σε ευψαριστω που παντα περνας να αφησεις εναν γλυκο λογο!
      Το επομενο, εκτος βεβαια απο τη συμμετοχη μου στο συμποσιο, λεω να ειναι σχετικο με μια βαρκαδα!

      Διαγραφή
  2. Χριστίνα μου !
    σκληρό, δυνατό, γεμάτο αισθήματα. Με έναν σπαραγμό να το συνοδεύει και να το διαπερνά. Έχεις έναν δικό σου τρόπο τα ποιήματά σου να κάνουν "κρότο" ταράζοντας συναισθήματα, σκέψεις και βιώματα.
    Την καλησπέρα και το σεβασμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγκλονιστικό!! Πραγματικά άκουσα την κραυγή, ένοιωσα το σπαραγμό, είδες τόσες εικόνες, βίωσα συναισθήματα δυνατά.
    Μπράβο Χριστίνα μου αν και το αθόρυβο του θανάτου, ο χαμός της αγάπης κάνει το ποίημα μελαγχολικό εν τούτοις το απόλαυσα.
    Φιλιά πολλά και εύχομαι καλές γιορτές
    ΥΓ Αυτό το διήγημά σου πότε θα συνεχιστεί; ''Στο σκοτάδι'' νομίζω ότι λέγεται σωστά;Μας έχεις αφήσει σε σημείο γεμάτο αγωνία....(ανυπόμονη σου φαίνομαι έτσι; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σε ευχαριστώ για το τόσο όμορφο σχόλιο!
      Αυτό με το διήγημα είναι όντως ένα θέμα. Έχω κολλήσει...
      Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!

      Διαγραφή
  4. ΤΟ σίγουρο είναι πως το χάδι της θαλασσινής αύρας είναι αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; δεν είναι σίγουρη...
      Καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτακι μου Μανία!

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικό! Πολύ πολύ δυνατό!!!

    Καλό βράδυ εύχομαι 🐱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυνατό! Πολύ!
    Ξέρεις όμως, υπάρχουν φορές που όταν έχει αδειάσει το μέσα μας και είμαστε στο κέντρο της σιωπής, έρχεται κάτι που συνταράσσει τα πάντα και ξαναγεννιόμαστε!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!
    Αφήνω και μια μεγάααλη αγκαλιά και γιατί όχι? ένα γεράνι!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννα μου κάπως έτσι λειτουργεί η ζωή! Σε ευχαριστώ για την αγκαλιά και το γερανι! Όμορφα Χριστούγεννα να έχεις με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή
  7. Ωχ, μελαγχόλησα λίγο!
    Καλά Χριστούγεννα, και το επόμενο έτος
    να είμαστε πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου. Καλά Χριστούγεννα να περάσετε και να χαίρεσαι την εορτή σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ! Πολύχρονη και για τη δική σου γιορτή! Δεν θυμαμαι αν σου ευχηθηκα η μουλάρα...χαχαχα!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά πολλά Χριστίνα μου!
    Υγεία, χαμόγελα, ζεστασιά και άφθονα φαγητά 😀
    🎄❄️☃️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηρθα να σου αφησω τις ευχες μου για την γιορτη σου Χριστινα μου..γιορταζει και η κορη μου σημερα..να εισαι γερή και να χαμογελας παντα στην ζωή σου να σε χαιρονται που σ αγαπανε ..
    Το ποιημα σου εξαιρετικο διχνει το αδειασμα της ψυχής...οταν αυτο συμβαίνει..μακαρι να μην....
    Χρονια πολλα Χριστινα μου ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ..φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι το κορίτσι σου Ρούλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το μελαγχολικό μου ποιηματάκι!
      Καλές γιορτές!!

      Διαγραφή
  11. Έχω να σου πω ότι με συγκλόνισες και σε διάβαζα κλαίγοντας... Η δε πένα σου όσο πάει γίνεται όλο και πιο "αστραφτερή", πιο κοφτερή, βρίσκει "κέντρο" στην καρδιά... Χρόνια σου πολλά Χριστινάκι μου και καλές γιορτές με υγεία! Πολλά γλυκά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα μου τι υπέροχο σχόλιο με τιμάς!!! ευχαριστώ για τις ευχές,, καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.