Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΛΕΜΕ!!!

Καλησπερα!!!!
Αν και ακομα προσαρμοζομαι στην Αθηνα, ευτυχως δεν δυσκολευομαι και ιδιαιτερα, αλλωστε δεν εχω και την πολυτελεια του χρονου. Σημερα ομως, που τελειωσα τις εκκρεμοτητες μου σχετικα νωρις, αλλα περιμενω κατι προμηθευτες μεχρι τις 6,ειπα να ασχοληθω λιγακι με τις διακοπες μου, να αναπολησω, να θυμηθω στιγμιοτυπα και να τα μοιραστω αυτα ολα μαζι σας, με εικονες. Εικονες απο ενα νησι που φετος προσπαθησα να δημιουργησω καινουργιες ομορφες αναμνησεις, γιατι περυσι περασα εκει τις χειροτερες διακοπες της ζωης μου...Δεν τα καταφερα τοσο καλα οσο θα ηθελα, αλλα κατι εκανα...σιγουρα περασα πολυυυ καλυτερα φετος απο περυσι παντως!!!
Για παμε να παρουμε μια γευση:


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ...μπροστα απο το ξενοδοχειο...


Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΩΝ ΒΑΤΕΡΩΝ...απο τις ωραιοτερες!
ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΑ...στα Βατερα, πρωτο μπανιο...



ΣΕ ΡΕΜΠΕΤΑΔΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ...καταγωγι, αλλα πολυ καλες φωνες και επιτρεποταν και το καπνισμα!!!




ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ...καλα οχι οτι λυσσαξαμε, μην το πει κανεις!!!!




ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ TEAM...ω ναι, ημασταν πολλες ακομα!!!


Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΗΣ... με ενα πολυ ωραιο beach bar και ακριβως απο πανω ξενοδοχειο με spa...εννοειται πως πηγαμε και λιωσαμε στη χαλαρωση!!! Jacuzzi, Steam Spa και μασαζ με ελαια!


ΣΤΗΝ ΑΓΙΑΣΟ...πολυ ομορφο και γραφικο ορεινο χωριο, με σοκακια και πετρινα σπιτια, κτισμενα σε επιπεδα, κατα το παραδοσιακο στυλ της Μυτιληνης. Εχει μια Εκκλησια της Παναγιας και στις 14 Αυγουστου γινεται μεγαλο πανηγυρι! Μαλιστα, ξεκινανε σχεδον απο ολο το νησι και πηγαινουν με τα ποδια!!!




ΑΓΙΟΣ ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ....μιλαμε Η παραλια! Κολπισκος μικρος, μονο μια καντινα και μια ταβερνα, ισκιος απο δεντρα, ησυχια, ενα τοσο δα εκκλησακι να κοιταζει το πελαγος...τελεια ηταν!!!


ΑΓΙΟΣ ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ και παλι....η θεα απο το ταβερνακι, το οποιο σημειωτεον ειχε απιστευτο φαγητο, θεϊκο ομως, φαγαμε του σκασμου και πληρωσαμε 9 ευρω το ατομο!!!! Απιστευτο;;;;



ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΛΑ, ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΥΛΑ...στον Αγιο Ερμογενη, φυσικα, που αλλου;;

ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΜΟΥ....στον Αγιο Ερμογενη!


ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ....αρκετα γραφικο...



Φυσικα, αυτα ειναι μονο ενα μικρο δειγμα, αφου εχω κολλημα με τις φωτογραφιες και μπορω να πω οτι φετος εβγαλα και λιγες! Πολυ λιγες!


Γενικα, απο τη Μυτιληνη, αν και δευτερη χρονια φετος, δεν εχω ακομα δει τα καλυτερα μερη. Ουτε μεσα στη χωρα και το καστρο εχω παει, ουτε Σιγρι, Ερεσσο, Πετρα, ουτε Μολυβος by night εχω δει...αλλα δεν το βλεπω να ξαναπηγαινω συντομα, οποτε σε καμια 5ετια το ξανασυζηταμε...Γενικα, μου αρεσαν τα πολυ ησυχα και γραφικα μερη, οπως ο Αγιος Ερμογενης (σωπα καλε, δεν το καταλαβαμε!!), το Λιμανακι της Γερας που μεναμε (στο ιδιο στυλ, κολπισκος πολυυυ μικρος, με 3-4 μαγαζακια), η Αγιασος-πανεμορφο ορεινο χωριο, οι ανθρωποι που ηταν ευγενεστατοι και φιλοξενοι και το εκπληκτικο και παμφθηνο φαγητο!!! Δεν μου αρεσε που φυσουσε δαιμονισμενα και τα βραδια εκανε ψοφοκρυο, με θερμοκρασιες κοντα στους 22-23 βαθμους Αυγουστιατικο! Οι θαλασσες επισης πολυυυ κρυες, αλλα δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα με αυτο...Εκτος απο το ρεμπεταδικο, τα υπολοιπα βραδια κυλησαν πολυ ησυχα, σε κλαμπ δεν πηγα ουτε σε μπαρ, believe it or not, γιατι με επιανε νωρις η νυστα...ειχα πολλη αναγκη απο ξεκουραση, την οποια μεσα σε 6 μερες δεν την ικανοποιησα...ασε που απο τις 9 μιση ΚΑΘΕ πρωι, πλην του ΣΚ, αρχιζε να χτυπαει το τηλεφωνο απο το γραφειο, γιατι η κοπελα που με αντικατεστησε δεν δουλευει εδω, εξυπηρετηση εκανε, οποτε...no sleep...κι ετσι γυρισα πανω κατω το ιδιο κουρασμενη...


Αυτα λοιπον απο τις διακοπες μου...


Κι οπως παντα, κλεινουμε με μουσικουλα, καλοκαιρινη, μα και λιγο μελαγχολικη...


Σας φιλω γλυκα στα μουτρακια!









62 σχόλια:

  1. Μεγαλεία!!!! :))

    Πάντα όμορφες στιγμές να έχεις, να διαγράψουμε τις άσχημες.. να κοιτάμε μπροστά.. να περνάμε όμορφα όπως πιο καλά γίνεται..

    Και εμένα τελευταία ημέρα σήμερα της άδειας (κλουψ..) και σεργιάνισα όλο το κέντρο της Αθήνας.. Το επαιξα τουρίστρια στην Αθήνα και την (ξανα)λάτρεψα.. Να έχουμε το καλοκαίρι στην καρδιά μας αυτό !!!! :)))

    Πάντα να είσαι καλά!
    Φιλάκια butterfly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @roadartist
    Ισως για αυτο το λογο να μην εχω καταφερει ποτε να λατρεψω αυτη την πολη...επειδη δεν εχω χαθει στα στενα της, να τη μυρισω και να τη νιωθω να με τυλιγει οπως κανεις εσυ...νιωθω ξενη σε αυτην την πολη...
    Βασικα, νιωθω ξενη σε αυτον τον κοσμο, αλλα αυτη ειναι μια αλλη κουβεντα...
    Σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια, κυριως γιατι ξερω πως τα εννοεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα ολες οι φιλες μου αγαπανε την μυτιληνη?συμπτωση>??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειάαααααααααααα!
    Τι πιπίνια είστε όλα!
    χαχαχαχα!
    Κοπελάρες! Ύποπτο το νησί όμως! λολολ!
    Φιλιά σε όλες!
    Ωραίες φωτό! Φαίνεται ότι πέρασες ωραία και εύχομαι πάντα έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρούλα τα πέρασες μικρούλα!
    Ηφαιστίωνα θα σου βάλω πιπέρι στην γλώσσα.
    Αντε Χριστινούλα και του χρόνου να σαλπάρεις για νέα μέρη.
    Η έλα μαζί μου Buenos Aires για πρωτοχρονιά χεχεχε
    Καλά ντε μη βαράς.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειες φωτογραφιες..πολυ ωραια περασατε κ του χρονου :)
    καλα να περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηφαιστώνα

    Υποπτο το νησί όμως ;-)
    Πονηρούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα δεν το πιστεύωωω!!
    Η @πεταλουδίτσα μας παραθερίζει στο νησί μου και ήρθε και στο χωριό μου και μπορεί και να κολυμπήσαμε και μαζί στα Βατεράαα!!
    χαχαχα!!
    Πόσο μικρός είναι ο κόσμος τελικά!!
    Είμαι σίγουρη ότι θα το λάτρεψες το νησί αυτό!!
    Όχι για να το παινευτούμε δηλαδή ...οι Μυτιληνιές!! χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έτσι!! πανέμορφες στιγμές. και πάντα όμορφες στιγμές να έχεις. να μένουν πάντα μέσα σου.
    να χαίρεσαι την αδελφή σου! βίον ανθόσπαρτον! με κάθε ευτυχία!
    καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα! καλό καλοκαίριιιιιιιιι!! :))
    φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μοιάζετε πολύ με την αδερφή σου!
    επίσης στη συγκεκριμένη φωτογραφία το χαμόγελό σου μου θυμίζει την κατερίνα λάσπα (άκου τώρα τι θυμήθηκα)!
    και του χρόνου λοιπόν με υγεία!να είσαι γερή και να ξαναπάς διακοπές όπου ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαι του χρόνου (στις διακοπές αναφέρομαι :Ρ) ακόμα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ανεμος
    Μυτιληνιος εισαι καλε μου?? Ομορφο μερος, αν και οπως εγραψα, τα καλα δεν τα εχω δει ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ηφαιστιωνας
    Να 'σαι καλα Ηφαιστιωνακο!
    Μα ειδες τι φιλεναδες εχω;;; Δεν μπορεις να πεις, δεν μας φαινεται που 30ριζουμε!!!
    Φιλια Πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @bear
    Καθολου δεν βαραω, αλλος θα βαρεσει εμενα αν του πω κατι τετοιο!
    Αργεντινη Πρωτοχρονια ε;;; Τι τυχερος που εισαι! Και για αλλη μια φορα σου λεω πως σε χαιρομαι και σε καμαρωνω απιστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ηφαιστιωνας & bear
    Θα μου εξηγησει κι εμενα καποιος τι λετε; Υποπτο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @laplace
    Ρομποτακο μου γυρισες; Εσυ περασες καλα;
    Σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @mariana on ice
    Κοριτσαρα μου απο Αγιασο εισαι;
    Εγω ημουν Βατερα 13 Αυγουστου, εσυ;
    Ναι, ο κοσμος οσο απεραντος μοιαζει τοσο μικρος ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @basnia
    Σωστοοοοος! Γιατι το καλοκαιρι δεν τελειωνει με τις διακοπες!
    Σε ευχαριστω πολυ, Βασιλη μου! Κι εσυ να περνας υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @τοβενιτο
    Που τη θυμηθηκες καλε αυτη;!
    Λοιπον, οι αποψεις διιστανται, για μενα και την αδερφη μου. Κατι μεσαιο δεν υπαρχει, η που θα μας λενε οτι μοιαζουμε παρα πολυ η που θα μας λενε οτι δεν εχουμε καμια απολυτως σχεση!
    Τεσπα, δεν εχει σημασια, εχουμε σχεση λατρειας!
    Φιλια Τοβενιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @αμαλθεια
    Τερατακι μου, το ευχομαι να ειναι παντα του χρονου καλυτερα για ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι από Αγιάσο κατάγομαι.
    13 Αυγούστου ταξίδευα για Μυτιλήνη.
    14 πάτησα το πόδι μου στο νησί και είμαι εκόμη εδώ!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και του χρόνου κούκλα μου να περάσεις ακόμα καλύτερα!
    Χαίρομαι που διασκέδασες και γύρισες ανανεωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. wow!fenete pos perases iperoxa, kardia mu! panta na yemizun oi meres su me tetoies xarumenes stigmes ke oxi mono stis diakopes! filakia k se sena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άντε;;;;Φυσικά και δεν σας φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ ωραίες φωτο . Τον Αγίο Βασίλειο τον ξέρω και πολύ καλά μάλιστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @marianaonice
    Απιστευτο! Ημουν Αγιασο 15 Αυγουστου το βραδι κι ετρωγα στο Σταυρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @γιωτα
    Το κατα δυναμην! Ε, 6 μερουλες ειχα, στραφι να πηγαιναν! Οχι οτι ελειψαν και τα κακως κειμενα, αλλα ΟΚ, τα ξεπερασαμε!
    Και του χρονου και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @marcella
    Κοριτσακι σε ευχαριστω και σου αντευχομαι τα καλυτερα...που ερχονται ειμαι βεβαιη!Ξερεις εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ηφαιστιωνας
    Κι ομως! Και καποιες ειναι και ανω των 30!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @βασιλης
    Αληθεια;! Πως;! Απο που;!
    Καλωσορισες κι εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κούκλα......
    Και του χρόνου να είσαι καλά .
    Για την ώρα καλά είναι να χαρείς τον πανέμορφο Αυγουστάτικο Πειραιά μας.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πραγματικά απίστευτο!!
    Εκεί είχα καθήσει κι εγώ!
    Στο μοναδικό μαγαζί του Μιχάλη Βίγλατζη στο Σταυρί που είναι πάνω από το σπίτι μου!!
    χαχαχαα!!!!
    Είναι μικρός ο κόσμος τελικά!!
    Φιλια!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πάμε συχνα πικαν για μπάνιο δυστυχώς σήμερα καίγεται ο Αγιος , χθες κάηκε η λειβαδώστρα και το καλαμάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @λυγερη
    Σε ευχαριστω παρα πολυ!
    Λυπημενη η Δευτερα και ο πανεμορφος Πειραιας μας σημερα, που ο ουρανος ειναι μαυρος παλι...
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @mariana on ice
    Ναι, πολυ πολυ μικρος! Ημασταν δηλαδη την ιδια στιγμη, στο ιδιο μερος, πιθανοτατα και σε διπλανα τραπεζια...μπορει ακομα και να διασταυρωθηκαμε στο δρομο προς την τουαλετα η στην κατηφορα προς την Εκκλησια...μαγικο δεν ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @βασιλης
    Αστα Βασιλη μου...παει αυτο το υπεροχο μερος, το υπεροχο δασος, τοσο παρθενο, τοσο ομορφο...και παρα λιγο να καει και ολο το χωριο...δεν ξερω πως θα νιωσω την επομενη φορα που θα παω, δεν ξερω πως θα το αντικρισω αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό χειμώνα λοιπόν και καλό κουράγιο σε όλους μας από δω και περά..Καλημέρες Μυτιληνιές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @οναρ
    Κουραγιο και καλη συνεχεια!
    Φιλια Οναρ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σ' ευχαριστώ κούκλα μου !!!!
    Πέρασε από τον ΠΗΓΑΙΜΟ να δεις τι φωτιά άναψες.
    Σ' αγαπώ
    http://ligery.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μια χαρά περάσατε... Το κακό είναι ότι πρέπει να επανέλθεις στους καθημερινούς ρυθμούς... Οι διακοπές ποτέ δεν είναι αρκετές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @λυγερη
    Περασα και σε ευχαριστω...λογοπαιγνιο ε; Τι φωτιες αναψαμε μιλωντας για φωτιες...
    Σαν το τραγουδι: "φωτια να σβησει τη φωτια που ανθρωποι τρελοι αναβουν στα ονειρα μας"
    Αμοιβαια τα αισθηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @hackaday
    Καλημερα και καλως ορισες στο φτωχικο μου κουκουλι!
    Ναι, οι διακοπες δεν ειναι ποτε αρκετες, αλλα τι να γινει...θα επανελθουμε δριμυτεροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. σούπερ πέρασες το βλέπω!!! και είσαι και κουκλί. Άντε καλή επιστροφή και καλό κουράγιο στη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @JK
    Καλημερα Σκρουτζακο! Καλωσορισες! Ελπιζω να περασες τελεια και να ξεκουραστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @mahler
    Μαλερακο, ευχαριστω για το καμπλιμαν! Ναι, ωραια ηταν..τα κεφαλια μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εντάξει, να το παραδεχτώ με κάθε ειλικρίνια:
    Ωραίες οι παραλίες, τα ταβερνάκια, αλλά εκείνο που ήταν ωραιότερο, εκείνο που θαύμασα, κόλησα δηλαδή, ήταν αυτό το μπουκέτο απο τις κούκλες!!
    Τι ομορφιές, τι χαμόγελα !
    Ευχόμαι να έχεις κοντά σου πάντα τέτοιες φίλες, να περνάτε πάντα καλά και χαίρεσε έτσι πάντα τις διακοπές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @leondokardos
    Ευγενικος και τζεντλεμαν οπως παντα!
    Να εισαι καλα και να περνας καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό θα πει καλοπέραση!
    Όμορφη παρέα, ωραία μέρη, καλό φαγητό...Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
    Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτή την ξανθούλα τη φίλη σου, αυτό το εύρημα της Φύσης, δε μας φέρνεις σε επαφή για να το μυήσω στα άχραντα... μυστήρια;
    Να σαι καλά πάντα, από τα λίγα, ελάχιστα μπλογκ, που παρακολουθώ, και πολύ πιο σπάνια αφήνω σχόλια.

    Μύστης

    Αν δε σου κάνει κόπο, μπες στο wwww.fightclub.gr και αναζήτησε ένα κείμενό μου. Γεια σου, πεταλούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Ιωαννης Κ
    Θα ΞΑΝΑ πας; Απο εκει εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @κιτσος μητσος
    Δεν μπορω να πω, ομορφα ηταν αν και λιγο!
    Και το φαγητο...ασε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @μυστης
    Ποια απο τις ξανθιες εννοεις ακριβως, γιατι δεν ειναι μια; Χαχα!

    Ξερεις, πραγματικα με τιμαει η παρουσια σου εδω, στο εχω ξαναπει αλλωστε, και για αυτο οι επισκεψεις σου μου δινουν μεγαλη χαρα.
    Φυσικα και θα το ψαξω!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Ιωαννης Κ
    Αχα! Νομιζω Σεπτεμβρη θα ειναι τελεια, θα εχει κοπασει κι ο παλιοαερας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Να περνας μονο καλα πεταλουδα μου :)) Υπεροχες φωτογραφιες, εισαι μια κουκλα πεταλουδα ;)

    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @φαβα
    Ευχαριστω Φαβουλα μου! Κι εσυ να περνας υπεροχα! Συντομα φωτογραφικο υλικο και απο το γαμο της κολλητης μου απο τα Τρικαλα, που την στεφανωσα εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.