Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

ΜΠΛΟΓΚΟΒΡΑΒΕΙΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

Η καλη μου Εβιτουλα μου εδωσε βραβειο, που με τιμα ιδιαιτερα και την υπερευχαριστω!




Τωρα κι εγω με τη σειρα μου θα παραδωσω τη σκυτταλη στα μπλογκς που αγαπω! Μα ελα που δεν μπορω! Γιατι αγαπω ολα τα μπλογκ που διαβαζω, καθενα για διαφορετικους λογους!

Γι' αυτο το λογο απονεμω το βραβειο των μπλογκ που αγαπω σε ολους μα ολους τους μπλογκερ που γνωρισα και αγγιξα και με αγγιξαν εδω και 2 σχεδον χρονια!

Δεν σπαω την αλυσιδα, ουτε το κανω απο βαρεμαρα, αλλα αυτο ειναι ενα βραβειο αγαπης και δεν μπορω, μου ειναι αδυνατον να σας ξεχωρισω!

Θελω ακομα με αυτη την αναρτηση να ευχηθω σε οσους δεν εφυγαν ακομα καλες διακοπες και σε οσους γυρισαν, καλο υπολοιπο καλοκαιριου! Εγω την κανω μεθαυριο για Μυτιληνη, οπου και θα παντρευτει ενας απο τους πιο δικους μου ανθρωπους, μια απο τις σταθεροτερες (αν οχι Η σταθεροτερη) σχεσεις στη ζωη μου, η πολυαγαπημενη μου αδερφουλα!!!!

Ετσι, μετα απο πολυ καιρο, θα βρεθουμε ολοι μαζι, οικογενεια, φιλοι...τις λατρευω αυτες τις στιγμες που ειμαστε ολοι, γελαμε, μιλαμε, γινομαστε μια παρεα! Βεβαια, να δω πως θα συντονιστουμε τοσα ατομα...

Θα τα ξαναπουμε μετα τις 20 του Αυγουστου. Ως τοτε, λεω να κλεισω κινητο και να αποτοξινωθω απο ολα. Θα επιστρεψω με μπολικες ελπιζω εικονες και πολλες φωτογραφιες...

Σας φιλω γλυκα στα μουτρακια!

Υ.Γ. Οποιος δεν εχει κλαψει για εναν χαμενο ερωτα, εναν ανεκπληρωτο ερωτα και μια μεγαλη αγαπη...δεν εχει ζησει τιποτα! Απλα, δεν εχει ζησει!


32 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!!

    Ευχαριστούμε πολύ!!! Καλή συνέχεια στις διακοπούλες σου! Και το υστερόγραφο.. συμφωνώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αξίζεις πολλά βραβεία!! σε ευχαριστούμε που είσαι εδώ και μοιράζεις και μοιράζεσαι όλα αυτά με όλα αυτά.
    να χαίρεσαι την αδελφή σου! όλη η ευτυχία του κόσμου να φωλιάσει στο σπιτικό της!
    πανέμορφα να περάσεις στις διακοπές!! φιλιά πολλάαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηφαιστιωνας
    Καλη συνεχεια σε σενα, καλη αρχη σε μενα!
    Περνας καλα?
    Εγω ευχαριστω!
    Το υστερογραφο το πιστευω ακραδαντα!
    Ειναι λιγο ασχετο, αλλα σκεφτομαι διαφορα τελευταια...και μου ηρθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @basnia
    Βασιλη μου, σε ευχαριστω!!!! Για οσα λες και οσα νιωθεις!
    Μακαρι η αδελφουλα μου να ειναι ευτυχισμενη!!!
    Εσυ διακοπες?
    Φιλιααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα!συγχαρητηρια!
    καλα να περασεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kali ksekourasi!!!!! na peraseis teleia!!!!polla filiaaaaaa!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκλίτσα καλά να περάσεις και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Συγχαρητήρια για την αδελφούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλά περνάω δεν μπορώ να πω! Εύχομαι και εσύ τα ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΞΙΑ!!!!

    Καλά να περάσετε, να ζήσουν τα παιδιά και με το καλό κοντά μας πάλι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιδια να ευχηθω και εγω σε ολους καλες διακοπες, καλες περιπλανησεις

    http://www.youtube.com/watch?v=5GS7oI6U3a8

    καλη ανταμωση

    Φ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @laplace
    Ευχαριστω! Κι εσυ να περασεις καλα οπου κι αν εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @bear
    Αρκουδακο, καλημερα!
    Εγω ευχαριστω ντε!!!!!
    Κι εγω ελπιζω να περασω ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @leviathan
    Κι εσυ να περασεις τελεια, με το μωρο σου! Φιλια στην ομορφη Καβαλα!
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ηφαιστιωνας
    Μπραβο Ηφαιστιωνακο! Το χρειαζεσαι και το αξιζεις να περασεις τελεια!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Φυρδην-μιγδην
    Καλημερα Γλαρενια μου!!!!!
    Σε ευχαριστω! Μακαρι να ευτυχισουν τα παιδια!
    Καλως να παμε και καλως να ερθουμε...
    Τα λεμε παλι συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @φωτης
    "Φθαρμένες παραστάσεις ένας αγέρας κλαίει
    σχεδία η ζωή δε θα προφτάσεις αλλού να πας
    στο κρύο άδειοι δρόμοι η πόλη κρυφά γελάει
    να μ' αγαπάς"

    Υπεροχο...και πολυ αγαπημενο!
    Ειχα χρονια να το ακουσω, σε ευχαριστω που μου το θυμησες!
    Καλα να περασεις κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ώρα η καλή. Να σας ζήσουν τα παιδιά και στα δικά μας οι λεύτερες!
    Φιλιά πεταλουδίτσα μου!
    Να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά να περάσεις και κάθε ευτυχία στους νεόπαντρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @EBITA
    Καλησπερα Εβιτακι!
    Ευχαριστω πολυ και στα δικα σου!
    Εγω για του χρονου λεω, αλλα αυτο το λεω ηδη καθε χρονο εδω και 2 χρονια και δεν πολυβιαζομαι για να ειμαι ειλικρινης...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @λεοντοκαρδος
    Ευχαριστω! Κι εσυ να εχεις καθε ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βίον ανθόσπαρτον για τους μελλόνυμφους κι εσύ να περάσεις πολύ, πολύ καλά!!!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα κούκλα!
    Ευχαριστούμε πολύ...
    Το κυριότερο όμως, καλά να περάσεις, καλό ταξίδι και απεριόριστη ευτυχία στη νέα ζωή της αδερφούλας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να περάσεις καλά,μικρή μας

    Και τα καλύτερα στην αδερφή σου

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γεια σου χριστίνα! καλά είμαι, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
    να περάσεις καλά, να αποτοξινωθείς και να επιστρέψεις ανανεωμένη και ξεκούραστη! σε φιλώ πολύ πολύ πολύ και άλλο τόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στο μπλόγκ της πεταλούδας μου μπήκα η στο μπλόγκ των βραβείων του στάτους;; :P
    Αντε γύρνα πίσω..έχουμε δουλειέεες..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @αμαλθεια
    Τερατακι μου! Να εισαι καλα! Ευχομαι κι εγω βιον ανθοσπρτον οχι μονο στους νεονυμφους πλεον, αλλα σε ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @γιωτα
    Γιωτα μου σε ευχαριστω πολυ!
    Κι εσυ καθε ευτυχια να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ανιμα
    Κουκλα μου σε ευχαριστω πολυ! Και σε σενα καθε ευτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @τοβενιτο
    Τοβενουλη μου εχεις χαθει και ανησυχησα!
    Χαιρομαι που εισαι καλα! Φιλια πολλα πολλα και αλλα τοσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ασκαρδαμυκτι
    Ετσι ειναι Ασκαρουλη οι μεγαλοι ερωτες, οι μεγαλες αγαπες και ολα τα δυνατα συναισθηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @νικος
    Μπα μπα μπα!!! Κοιτα τι μου εφερε το κυμα! Τι κανεις Νικολη;Τα σεβη μου...
    Σε παρακαλω...τα παραλες...κοκκινιζω :Ρ :Ρ :Ρ
    Εγω επεστρεψα...τι δουλειες εχουμε για πες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.