Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ

 Δεν μπορω να αναπνευσω!
Δεν μπορω να αναπνευσω με το γονατο του αστυνομικου στο λαιμο μου.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο τον πονο της κλειτοριδεκτομης που μου στερει τη φυση μου.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι τα συνορα μου απειλούνται.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι υπάρχει λογος να υπαρχουν συνορα.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο τους καπνους στη Μαρφιν.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο το δασος που φλεγεται.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο το νερο στα πνευμονια μου καθως ο λαθρεμπορος βυθιζει τη βαρκα.
Δεν μπορω να αναπνευσω καθως ο δουλεμπορος μου χωνει τη συριγγα στο μπρατσο κι επειτα το καυλι του μεσα μου.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι ειμαι 9 χρονων και δουλευω 20 ωρες τη μερα.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο τα δακρυγονα στις πλατειες και στο σταθμο του μετρο.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι με λενε Αλεξανδρο και με πυροβολησαν στα 15.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι με λενε Ελενη, ειμαι γυναικα αλλα όταν λεω οχι με βιαζουν και με σκοτωνουν.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι με λενε Βαγγέλη και καθε μερα ζω με το φοβο.
Δεν μπορω να αναπνευσω με αυτη τη γαμημένη τη μασκα της υποκρισιας που εγινε ενα με το δερμα μας.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι με πνίγει η μπόχα απο τη σαπιλα.
Δεν μπορω να αναπνευσω απο το τοσο μισος γυρω μου.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι δεν μπορω να ονειρευτω.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι μου κρυβουν το φως, τον ουρανο κι οι αεραγωγοι μου γέμισαν τοξικο αερα.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι μου εκλεψαν τις λεξεις αγαπη, πατριδα, ελευθερία.
Δεν μπορω να αναπνευσω γιατι σε αυτο το γαμημενο κοσμο που φτιαξαμε ΠΝΙΓΟΜΑΙ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ!
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ!

4 σχόλια:

  1. Συγκλονιστική η επανεμφάνισή σου στο δικτυακό σου σπιτικό. Το έγραψα κάπου και χτές!
    Καιρός ήταν να ακούσω μια κραυγή από το στόμα σου Χριστίνα! Καιρός ήταν ένας χείμμαρος από της νόησής σου τη δύναμη να βγει πάνω στο χαρτί, να αποτυπωθεί, να μπει στις καρδιές και στις σκέψεις μας.
    Δεν έχω λέξη να προσθέσω παρά να υποκλιθώ σκεπτικός σε όσα καταθέτεις.
    Τα λάτρεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χειροκροτώ και το συνυπογράφω.
    Μπράβο βρε Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για την γιορτή σου και έπεσα επάνω σ αυτό το καταπληκτικό κείμενο σου Χριστίνα μου που έπρεπε να έχει χίλια σχόλια με μπράβο από κάτω..
    Λυπάμαι που το είδα τώρα και εννοείτε το προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια...
    Πολλές φορές σε σκέφτομαι αλλά δεν ξέρω πως να έρθω εδώ αν δεν δω σε σχόλιο το όνομα σου να πατήσω επάνω όπως τώρα στις Αριστεας!!
    Καλές Γιορτές με αγάπη και εν συναίσθηση και με βαθιές ελεύθερες ανάσες!! 🎄✨🤞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηθελα να σου πω και από εδώ τα συγχαρητήρια μου για την πρωτιά στο συμπόσιο ήσουν μια από τις προτιμήσεις μου και χάρηκα πολύ πολύ...❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.