Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


Αγαπημενα μου υπεροχα πλασματα, αγορακια μου!

Σας εβλεπα σημερα στην παιδικη χαρα. Ο ενας μεγαλυτερος πιο σίγουρος για τον εαυτό του, δεν ειχε αναγκη τη διαρκή παρουσια μου.  Μονο μου εδειχνε απο μακρυα τα κατορθωματα του,  με φωναζε να δω το υψωμα που είχε σκαρφαλωσει, το αλμα που εκανε. Ο αλλος πιο μικρός,  με τράβαγε απο το παντελονι να τον ακολουθησω και κοιταζε διαρκως πισω του πριν δοκιμασει οτιδηποτε, για να βεβαιωθεί οτι ειμαι εκει. Ετρεμε το φυλλοκαρδι μου μην χτυπησετε, αλλα δε σας σταματησα απο το να δειτε μεχρι που μπορείτε.  Καθε φορα που πεφτατε, σκουπιζατε τα χερια σας και ριχνοσασταν παλι με ορμη στο παιχνιδι. Και σκεφτηκα πως καπως ετσι θα ειναι κι η ζωη. Δεν μπορω να σας προφυλαξω απο τη ζωη. Μπορώ να σας μαθω να αγαπάτε με ολη σας την ψυχη. Μπορω να σας μαθω να χρησιμοποιειτε τα δυο δωρα που σας χαρισε ο Θεος,  την καρδια και το μυαλο σας. Να δινεστε ολοκληρωτικα σε οτι αγαπατε. Να κυνηγατε τα ονειρα σας με παθος. Μπορω να σας μαθω τι ειναι ηθος, αξιοπρέπεια,  τι σημαινει να παλευεις και να μην το βαζεις ποτε κατω.  Τι σημαινει να σεβεστε και να μην κανετε ποτε αυτο που δε θα θέλατε να σας κανουν. Δεν μπορω-και δεν θελω- να αποτρεψω τις πτωσεις σας. Θα ειμαι ομως παντα το διχτυ ασφαλειας σας. Θα ειμαι εκει να κανω το πεσιμο οσο γινεται πιο μαλακο. Να σας δειξω πως να ξανασηκωνεστε και να ξεκινατε απο την αρχη. Ωσπου θα ερθει μια μερα που θα σηκωνεστε μονοι σας, θα τιναζετε τα κατάλοιπα της πτώσης οπως τιναζετε τωρα τη σκονη απο τα ρουχα σας και θα προχωρατε μπροστα. Και δε θα με χρειαζεστε πια σαν διχτυ ασφαλείας.  Και τοτε θα σας σπρωξω ακομα πιο πολυ, να ξεπεασετε τα ορια σας και να πεταξετε ψηλα. Κι εγω περηφανη θα παρακολουθώ το πεταγμα σας.
Και θα σας αγαπώ παντα οσο δε βαζει ο νους σας. Θα εχετε μαζι σας ενα κομματι δικο μου, την καρδια μου να σας συντροφευει. Κι οταν δε θα ειμαι πια εδω,η καρδια μου θα χτυπαει μεσα στη δικη σας. Και παντα θα σας ψιθυριζει μεσα σας "Ζηστε, παιδια μου! ΖΗΣΤΕ!"
Με αγαπη,
Η μαμα σας!

18 σχόλια:

  1. Την θεωρώ την εξομολόγηση του καλοκαιριού.
    Χριστίνα ειλικρινά με συγκίνησες σε μεγάλο βαθμό. Καλή μου φίλη, πρέπει να κρύβεις πολύ αγάπη και συναισθήματα μέσα σου για να βγάλεις απ την ψυχή σου αυτήν εδώ την εξομολόγηση. Αυτό εδώ σου το γράμμα.
    Οι αξίες πάνω στις οποίες καλείς τα παιδιά σου να ζήσουν και να απλώσουν τα φτερά τους, σε τιμούν σαν άνθρωπο, σαν Μάνα. Και, μία ακόμα φορά, επιβεβαιώνουν την άποψη που έχω για σένα. Ειλικρινά.
    Δεν μπορώ να κρύψω την συγκίνησή μου.
    Φύλαξε αυτό εδώ σου το "γράμμα" στο διάβα του χρόνου. Τα παιδιά σου πρέπει να το διαβάσουν σαν μπορούν να το εκτιμήσουν και να το νιώσουν.
    Να το κάνεις.
    Τον σεβασμό μου μία ακόμα φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη μου οπως παντοτε τα λογια σου με συγκινουν και με τιμουν.
      Το γραμμα το εγραψα εδω ακριβως για να μεινει για παντα, για να μην το γραψω σε χαρτι και χαθεί, για να το βρουν τα παιδια μου αργότερα.
      Στο Δημήτρη μου το διαβασα ηδη το πρωι, συγκινηθηκε πολυ, δάκρυσε, με αγκαλιαζε και με φιλουσε. Το αγορακι μου αυτο εχει περασει πολλες πτωσεις τα τελευταία χρονια κι ηθελα να νιωσει ποσο απολυτα, ανυπερβλητα και ανευ ορων τον αγαπαω!!!

      Διαγραφή
    2. Πολύ καλά έκανες Χριστίνα! είναι μια πνευματική διαθήκη όλο αυτό και να ξέρεις, δεν το κάνουν πολλοί. Για αυτό θαύμασα την κίνησή σου και την έκφρασή σου. Γιατί είναι αληθινή και γεμάτη συναισθήματα. Τα παιδάκια σου θαρρώ θα είναι περήφανα για σένα στο διάβα του χρόνου.
      Σου εύχομαι τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  2. Κάτι αντίστοιχο είχα γράψει κι εγώ στους δικούς μου "αρκουδαρέους", τα αγόρια μου που έγιναν αντράκια και ήρθε τώρα η σειρά μου να βάλω τη μηχανή στο ρελαντί και να τους "σπρώχνω" μαλακά για ν' ανοίξουν τα φτερά τους.
    Χριστίνα μου, με συγκίνησες πολύ, γιατί έγραψες αυτό που κάθε μάνα πρέπει να σκέφτεται και να ποιεί. Σου εύχομαι ολόψυχα καλές αντοχές στα πάσης φύσεως "πεσίματα" και αυτή η σχέση, να δυναμώνει με το χρόνο και να γίνεται άτρωτη.
    Τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριω μου μανα εισαι και ξερεις. Παντα ανησυχεις και καρδιοχτυπας,μα στα παιδια μας χαρισαμε ζωη για να τη ζησουν. Προσπαθουμε να τους μάθουμε οσα πιο πολλα μπορουμε και προσευχομαστε να ειναι παντα καλα!
      Σε ευχαριστώ για το ομορφο σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  3. Με συγκινησες πεταλουδιτσα μου
    να τα χαιρεσαι τα παιδακια σου και να τα καμαρωνεις παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ! Βρήκα τρόπο και πήρα σβάρνα όσους είχαν κάνει σχόλιο στην σελίδα μου. Έχω δύο βιβλία σχετικά με την υγεία που θα σου φανούν πολύ χρήσιμα. Δεν μπορώ να βρω το email για αυτό στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που διαβάζω ξανά τις λέξεις σου, αγαπημένη μου πεταλούδα.
    Αχχ οι μανούλες, αιώνιοι κυματοθραύστες, θέλουν να σε προστατέψουν από τον κόσμο αλλά στο βάθος ξέρουν - έτσι είναι η ζωή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερουμε...ποναμε διπλα αλλα οφειλουμε να σας αφηνουμε να ζειτε τη ζωη σε καθε διασταση της!

      Διαγραφή
  7. Μπορεί να άλλαξε η χρονιά και να μπήκε το 2020 Χριστίνα μου όμως αυτό δεν έχει καμιά σημασία στο χρόνο που κυλά ασταμάτητα...και σε ότι έχεις αφήσει παρακαταθήκη την ψυχούλα σου εδώ..για τα παιδιά σου..η κάθε μέρα ας είναι ευλογημένη όπως είναι και ευλογία να μπορείς να μεταλαμπαδεύεις στα παιδιά σου τέτοιες αξίες ζωής.. ετσι ακριβώς και εκείνα θα μάθουν στα παιδιά τους ότι έχεις φυτέψει στην καρδούλα τους τώρα που είναι μικρά..το ξέρω εκ πείρας...
    Να τα καμαρώσεις οπως ποθείς..να είναι γερά δυνατά και ν κάνουν αυτό που θα αγαπάνε...
    Καλή χρονιά γλυκιά μου.. με υγεία ..χαμόγελα και αγάπη παντού γύρω σου.. 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα θερμά μας συγχαρητήρια !
    Υπέροχη αναφορά από μια υπέροχη μάνα.

    Να χαίρεσαι τα αγοράκια σου και να είναι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.