Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ


Μου έλειψε η αλήθεια ειναι αυτή εδώ η γωνίτσα. Συχνά πυκνά περνώ, κρυφοκοιτάζω, βεβαιωνομαι ότι αν όχι όλοι έστω οι περισσότεροι γνώριμοι γείτονες ειναι ακόμα εδώ., κάποιες φορές αφήνω μια καλημέρα, άλλες όχι, και συνεχίζω το δρομο μου.

Μια γειτονιά λοιπόν, ένα μικρό μπλογκοχωριό, γεμάτο διαφορετικές φωνές, μα τόσο ευπροσδεκτες! Γεμάτο αγάπη!

Θυμάσαι, κάποτε πιστεψαμε πως θα αλλάζαμε τον κόσμο; Και τον αλλάξαμε! Όχι τον μεγάλο απρόσωπο αχανή κόσμο, αυτός μάλλον δεν αλλάζει, αν και πάντα ελπίζουμε. Το δικό μας κόσμο τον αλλάξαμε, τον φωτίσαμε! Με ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, με ποίηση, λογοτεχνία, καλλιτεχνίες, συνεργασίες, δρώμενα, δώρα, δράσεις και τόσα άλλα! Μα κυρίως με μια καλή κουβέντα κι ένα χαμόγελο.

Πάντα φεύγω απο εδώ, όπως ενα παιδί που μεγαλώνει και οι ώρες δεν του φτανουν, η μέρα ειναι πολύ μικρή και δεν προλαβαίνει να επιστρέψει στο σπίτι του. Κι έτσι ακριβώς, σαν παιδί, πάντα επιστρέφω....

Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Αγάπη να πλημμυρίζει πάντα τις καρδιές μας! Η αγάπη θα σώσει τον κόσμο! Μόνο η ΑΓΑΠΗ!..

6 σχόλια:

  1. Καλά ΧρΙστούγεννα πεταλουδίτσα μας. Που όπου κι αν πετάς γυρνάς ξανά εδώ στο χωριό μας με τους οικείους ανθρώπους. Να περάσεις όμορφα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Αννουλα μου! Οικειοι ναι και κυριως ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Χρονια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πιστεύω ότι ακόμα τον αλλάζουμε τον κόσμο, τουλάχιστον "τον
    κόσμο μας".. Χρόνια σου πολλά Χριστίνα, κι ό,τι ποθείς! Φιλιά 🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τον αλλαζουμε ακομα και για οσο ζουμε θα προσπαθουμε. Χρονια μας πολλα, ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά πέρασα να σου ευχηθώ Χριστίνα μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με όσους αγαπάς κοντά σου.
    Ναι θα συμφωνήσω πως είναι ωραία εδώ σε αυτήν την ακρούλα του αχανούς διαδικτυακού κόσμου, κάτι όμορφο γίνεται και αυτό είναι σπουδαίο!
    Ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει υγεία, αγάπη και δώρα καρδιάς!
    🎄🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι μου σε ευχαριστω πολυ! Υγεια αγαπη γαληνη και ψυχικη ηρεμια ευχομαι!

      Διαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.