Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ

Δυο ξένοι...
Εγώ κι εσύ,
που μεγαλώσαμε μαζί
και κόψαμε
τα όνειρα στα δύο.

Δυο ξένοι...
Δεν το φαντάστηκα ποτέ
ότι θα έφτανε η στιγμή
για να σου πω αντίο.

Μα η καρδιά μου τώρα πια
δε σου ανήκει
και δεν την κάνεις να χτυπάει
δυνατά.
Δε θέλω να ΄σαι ούτε να 'μαι
δεκανίκι
και να ΄ναι ο φόβος που μαζί
θα μας κρατά.

Θυμάμαι...
Τα μάτια μου
μέσα στα μάτια σου να ζουν,
δυο σπίθες
και δυο κάρβουνα αναμμένα.

Θυμάμαι...
Μια θάλασσα η αγκαλιά,
που δε χωρούσε
τίποτ' άλλο, μόνο εμένα.

Μα η καρδιά σου τώρα πια
δε μου ανήκει
και δεν την κάνω να χτυπάει
δυνατά.
Δε θέλω να 'σαι ούτε να 'μαι
δεκανίκι
και να ΄ναι ο φόβος που μαζί
θα μας κρατά.

Με μια δική μου μπαλάντα, σας εύχομαι Καλή Σαρακοστή!

Πεταλουδίσια φιλια!

23 σχόλια:

  1. Πώς αφηνόμαστε να γίνουμε δεκανίκια... πώς εγκαταλείπουμε το όνειρο κι αρκούμαστε σε δεκανίκια... πολύ εύκολα, δυστυχώς...
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αφηνομαστε να γινουμε οι ιδιοι και δεχομαστε να στηριζομαστε σε δεκανικια. Κι ειναι ενας φαυλος κυκλος που δυσκολα σπαει...

      Διαγραφή
  2. Έχει συναίσθημα, έχει λυρισμό, βγάζει πίκρα και μελαγχολία.
    Πάρα πολύ όμορφο. Μπράβο σου για την έμπνευσή σου.
    Εξαιρετικές ευχές μας έστειλες. Να είσαι καλά. Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαζει πικρα και στεναχωρια οπως καθε τι που τελειωνει και δεν εισαι ετοιμος να αποδεχτεις το τελος...
      Χαιρομαι που σου αρεσε.

      Διαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή Χριστίνα μου με τα αγόρια σου !!
    Καλογραμμένοι στίχοι αλλά μια φορά τουλάχιστον στη ζωή μας γίναμε τα δεκανίκια κάποιου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ μου αρεσε πεταλουδιτσα μου!
    παρα πολυ!

    καλημερα και καλη σαρακοστη να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλει μελωδία...
    Φιλιά ταλαντούχο Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του εχω γραψει και μελωδια Μαριω μου, μπαλαντα ειναι! Ωστοσο, ειμαι ανοικτη σε προτασεις για μελωδια, μπορει να βγει κατι καλυτερο.
      Καλη Κυριακη!

      Διαγραφή
  6. Πεταλουδίτσα μου, τι όμορφοι και τρυφεροί στίχοι αν και η μελαγχολία τους με ..πόνεσε.Καλή εβδομάδα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελαγχολικές αλήθειες....
    Κρίμα δυο άνθρωποι να μην μπορούν να τα βρουν!
    Πολλά φιλιά Χριστινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δεκανίκια έχουν κάτι από την "δύναμη της συνήθειας" που γίνονται παθογένειες και δύσκολα αποχωρίζονται!
    Χριστίνα μου πολύ δυνατοί οι στίχοι σου!

    Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα Κατερινα μου! Ποσο ευκολα η αγαπη μπερδευεται με τη συνηθεια...
      Φιλια!

      Διαγραφή
  9. Νομιζω Χριστινα μου οτι η μπαλαντα σου χτυπησε ευαίσθητες χορδες.. κανεανς μας δεν θα ήθελα να γινει δεκανικι κανενος .. ομως η αγαπη έχει τον πρωτο λογο...!!
    Σιγουρα οταν μπει η μουσική της επενδυση..και θα ντυθουν οι στιχοι με την μουσική... θα ειναι πολύ ομορφότερη.!!! δυνατό συναισθημα!!!
    Να περνας ομορφα δημιουργοντας.. καλο σου βράδυ φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Ρουλα μου! Ναι, κανεις δεν το θελει αλλα πολλες φορες συμβαινει!
      Τα φιλια μου ευχαριστω!

      Διαγραφή
  10. Εντάξει, φοβερή λέξη το δεκανίκι.
    Μια μπαλάντα με νόημα, πικρή αλήθεια
    θα έλεγα. Πολλά φιλιά καλό μήνα! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο αν και μελαγχολικό
    Πέρασα να αφήσω ευχές
    Καλό Πάσχα με υγεία και χαμόγελα να το περάσεις κοντά στους αγαπημένους σου
    Καλή Ανάσταση Χριστίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως που διαρκει σαραντα μερες! Αληθως ο Κυριος Αννα μου! Ευχαριστω!

      Διαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.