Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

24 DAYS' CHALLENGE # 12: ΜΕΛΩΔΙΑ

Χτες το βραδυ παλι τριγυρνουσα στα γνωστα λημερια. Βημα το βημα στην παραλια, τη δικια μου, τη δικια μας. Αν κλεισεις τα ματια ακους το κυμα να σου τραγουδαει. Κι αν απλωσεις ψηλα τα χερια θα νιωσεις τον ψιθυρο του ανεμου, του θαλασσινου, να σου ανατριχιαζει το κορμι. Ειναι εκεινες οι στιγμες οι ολοδικες μου. Αυτες που σωμα, νους και ψυχη αφηνονται, χανονται στο απεραντο του οριζοντα. Οι στιγμες που ολα γινονται ενα και το ενα μηδεν και παλι απ' την αρχη. Χανομαι στις μυρωδιες και στους ηχους της θαλασσας. Πολλες οι ακτες μα η θαλασσα μια. Και η μελωδια της γλυκεια και τρυφερη, ερωτικη και μυστηριωδης, σκληρη και δολοφονικη. Ταξιδευω στους ηχους, αλλοτε γελαστους κι αλλοτε θυμωμενους και τραγουδαω, απαγγελω, ονειρευομαι, θυμαμαι. Θυμαμαι παντοτε τα λογια σου...
"Καμια μελωδια κοριτσι μου δεν συγκρινεται με τη μελωδια της ζωης..."

Η αναρτηση αποτελει μερος της συμμετοχης μου στο παιχνιδι 24 days' challenge του blog myStick land και συμμετεχουν τα εξης ιστολογια:










mystickland

4 σχόλια:

  1. Άλλη μία υπέροχη ανάρτηση!
    Ποιητικός ο λόγος σου!
    (Αλήθεια ποιήματα γράφεις;)
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @iris
    Αριστεα μου να εισαι καλα!
    Γραφω και ποιηματα και στιχους με μουσικη για τραγουδια. Μαλιστα εχω γραψει περισσοτερα τετοια παρα πεζα.
    Εδω http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/search/label/%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%A7%CE%9F%CE%99 αν θες εχω ανεβασει καποια δειγματα.
    Ιστοριες θα βρεις στο αλλο μου μπλογκ Butterfly's stories.
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν νομίζω να υπάρχει δύναμη να αντισταθεί στην υπέροχη πρόσκλησή σου
    ΒΑΛΤΗ μου πεταλούδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @λυγερη
    Δηλαδη Λυγερη μου θα συμμετασχεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.