Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ...



Έχω μιά καρδιά

Μουσική:
Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου

Αχ! νύχτα σκοτεινή, γίνε το κόκκινο πανί
να δώσει η καρδιά, του έρωτα τη μαχαιριά
και στη παλιά μου τη πληγή ρίξε φωτιά, ρίξε ζωή
και στη παλιά μου τη πληγή ρίξε φωτιά, ρίξε ζωή

Αχ! νύκτα σκοτεινή, το σώμα μου έχει φωνή
και διψά σαν γη, ρίξε έναν έρωτα βροχή
κι αν θα με κρίνει ο Θεός, είναι που ζήλεψα το φως
κι αν θα με κρίνει ο Θεός, είναι που ζήλεψα το φως

Αχ! Έχω μια καρδιά που δε παρακαλά
κόκκινο πανί ανεμίζει πάντα
Αχ! Έχω μια καρδιά που στον γκρεμό γελά
κι ότι αγαπά τ’ αγαπά για πάντα


Αχ! Νύχτα σκοτεινή, θέλει ο έρωτας ψυχή
κι όλα τα κάνει δυνατά, πάνω στο κύμα περπατά
κι όλα τα κάνει δυνατά, πάνω στο κύμα περπατά

Άναψε φωτιές έχω ακόμα δύο ζωές
τη μια να κάψω στο παρόν, την άλλη για το παρελθόν
τη μια να κάψω στο παρόν, την άλλη για το παρελθόν

36 σχόλια:

  1. Δεν μου λες κάτι βρε πεταλουδίτσα!
    Υπήρχε περίπτωση έστω και μία στο εκατομμύριο να είχες 2 ή 3 καρδιές;

    Μία έχεις όπως όλοι μας. λολολ

    Να γελάσουμε και λίγο. Ετσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχα! Μια καρδια, αλλα τι καρδια!!!...
    Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο τραγούδι Χριστινάκι μου! Και λίγο "ξεχασμένο" θα έλεγα. Μήπως από Σεπτέμβρη ν' αρχίσω να βάζω "ξεχασμένα" και μερικά μάλλον άγνωστα;
    Φιλιά, να περνάς όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @μαργαριτα
    Ναι, ειναι απο τα τραγουδια που δεν ακουγονται συχνα, αν και τοσο ομορφο! Κι η φωνη της Κωνσταντινας τοσο μαγικη, ταξιδιαρικη...
    Δεν ειναι κακη ιδεα! Να το κανεις! Αλλα βαλε και κανενα δικο σου στιχο, εχεις καιρο να το κανεις κι αυτο...
    Καλο ΣΚ! Να περνας τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήπως έχεις και καμία άλλη μικρή καρδούλα?????
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @kikop
    Γιατι ρωτας Κικοπακο;;; Καλημερα!Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @leviathan
    Καλημεραααααα! Καλη εβδομαδα Λεβι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για λέ, για λε?
    Έχουμε ευχάριστα????
    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μία καρδιά μα που χωρά το κόσμο όλο! Καλή μου ..να μη το ξεχνάς ποτέ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @kikop
    Κατι ξερεις εσυ, αλλα απο που;...
    Ας πουμε οτι εχω και μια πολυ μικρη καρδουλα που χτυπαει πολυ πολυ δυνατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @αχτιδα
    Ε, ναι Αχτιδουλα μου! Μια! Κι ο,τι αγαπαει, ο,τι αγαπησε ποτε, το αγαπαει για παντα! Ετσι γεννηθηκε και μαλλον ετσι θα πεθανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε χρειάζεται να ξλερω από κάπου, μπαμπάς είμαι και κάτι τέτοια τα μυρίζομαι από χιλιόμετρο!!!!
    Την ημέρα που έκανε το τεστ η γυναίκα μου χωρίς να το ξέρω, μόλις άνοιξα την πόρτα και την είδα, της λέω: έκανες τέστ? και γέλαγα γιατί κατάλαβα!!!


    ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΚΙ (και μπράβο σύζηγε του πεταλουδάκι)!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΩΡΟ!!!!

    ΥΓ
    Η κα Κικοπίνα συγκινήθηκε!!!

    Πολλά φιλιά και πάλι μπράβο!!!!

    :-)))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @kikop
    Να δωσεις στην κα Κικοπινα τα φιλια μου και στο μωρο ενα σβουριχτο!
    Ειναι οντως απιθανο δωρο, αν και μας επιασε λιγο απροετοιμαστους, μας σοκαρε αρχικα, αλλα τωρα ειναι πολυ ομορφα ολα τα συναισθηματα! Εσυ ξερεις...
    Κι οπως φανταζεσαι, ο χαζομπαμπας πεταει απο τη χαρα του!
    Σε ευχαριστουμε και οι 3 για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Χριστίνα μου!!!
    Καλώς σε βρίσκω!!!
    Ποπο...τί ευχάριστα νέα είναι αυτά!!!
    Γύρισα από διακοπές,blogg άρω...και διαβάζω τόσο ωραία νέα!!!
    Μπράβο πεταλουδίτσα!!!
    Να ευχηθώ,με έναν πόνο,να έρθει στον κόσμο,ένα υγιέστατο μωράκι,και οι γονείς του περήφανοι,να το καμαρώνουν!!!
    Φιλιάαα πολλάαα!!!
    Καλό 15Αύγουστο να έχουμε!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλα! Ταυτοχρονα αφηναμε σχολιο!
    Σε ευχαριστω κουκλιτσα μου, να εισαι καλα και να σου ερθουν ολα ομορφα!
    Καλωσορισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ! Χάλασμα... τί μία, τί δύο, τί τρείς... το κάψιμο μετρα...

    Καλοκαρινό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @οδοιπορος
    Οι καρδιες αλλες φορες καινε και αλλες φορες καιγονται...δεν μετριεται το καψιμο...σημασια εχει πως ο,τι την αγγιξε βαθια, ο,τι αγαπησε πραγματικα το αγαπαει για παντα!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ααααα ωραίο κομμάτι!!!!!!!!


    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ηφαιστιωνας
    Επεστρεψες καλο μου;
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είδες τελικά τι ωραίο που είναι να θυμόμαστε παλιά ξεχασμένα τραγούδια;;!!!Έχεις μια καρδιά,ε;;Κι εγώ!!Χαχαχα!!Ταιριάζουμε!!Μη παρεξηγείς,από τη ζέστη είναι!!Δεν είναι μεταδοτικό!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ηφαιστιωνας
    Και του χρονου Ηφαιστιωνακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @you may say i'm a dreamer
    Μικρουλα καλωσορισες! Ομορφη ειναι η τρελα σου, ας ειναι μεταδοτικη! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά, κι εγώ μια καρδιά έχω, αλλά την έχω στα δεξιά κι όχι αριστερά!
    Οι γιατροί μού είπαν πως δεν είναι πρόβλημα!
    Όταν το πρωτοδιαπίστωσα, νόμιζα πως έφταιγε ένα πέσιμο που είχα κάνει απ' το δέντρο, όταν ήμουν 5 ετών.
    Έλεγα πως "απ' το πέσιμο άλλαξε θέση η καρδιά μου"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα, καλη εβδομας και καλη επανοδο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ασκαρδαμυκτι
    Καλημερα Ασκαρουλη! Παιδι μου εσυ εισαι περιπτωση! Γενικα! Καλη εβδομαδα και καλο υπολοιπο καλοκαιριου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μιά καρδιά καλύτερα που να τα αντέχει όλα, να νιώθει αισθήματα και να χαίρεται τη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @λεοντοκαρδος
    Καλημερα Λιοντα! Μια και καλη, ε; Καλη επανοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ..Μου θύμισες αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=koW4KRC-1Uc
    ...καλησπέρα χριστινάκι μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ πολύ όμορφο τραγούδι....αχ αυτή η καρδιά...από ατόφιο χρυσάφι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @roadartist
    Φτιάχνω από παιδί, φτιάχνω ζωή
    πάνω στα αστέρια, την κορφή του κόσμου
    πες μου πώς να φτάσω με τα χέρια

    Υπεροχο! Σε ευχαριστω! Καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @valina
    Καλο μου Βαλινακι...ετσι ειναι οι καρδιες...κι οταν αγαπανε πολυ, αγαπανε για παντα...οσο ειναι το παντα...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.