Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

ΣΤΟΝ Α.

Στο ενα χερι μαχαιρι
και στο αλλο φαρμακι.
Και τα δυο τα 'χεις στρεψει
στο κορμι σου επανω.
Το ποταμι που σταζει
στο υγρο πια μπαμπακι,
βαφοντας θα στερεψει
μ' αιμα το λαβομανο.

Στο ανθος της νιοτης,
στου ηλιου τα χαδια
πως γυριζεις την πλατη
και πετας χαμηλα;
Η απειλη του θανατου
σε γεμιζει σημαδια,
μα της κλεινεις το ματι
και κοιτας σιωπηλα.

Κι οσο εσυ θα σωπαινεις,
τοσο ο χρονος θα τρεχει.
Παληκαρι χαμενο
στης ζωης τα στενα.
Την κλεψυδρα γυρνωντας,
ποση λυτρωση εχει
να κοιτας τρομαγμενο
το παρελθον να περνα!

Σ' εξορκιζω, μη φευγεις!
Τι κι αν εχεις χαθει;
Πισω σου ειναι το χνωτο
απ' το καθαριο νερο.
Γυρνα να ξεδιψασεις
κι ετσι πια θα σωθει
τ' ονειρο σου το πρωτο
και θα στησει χορο.

Στου ονειρου το δρομο
θα χορεψουμε ανταμα,
αγκαλια με τη σκεψη
της καινουργιας αυγης.
Και κανενα απ' τα ματια,
σαν θα γινει το θαμα,
δακρυ πια δε θα τρεξει.
Θα τραγουδαμε ευτυχεις!













Προσευχηθειτε μαζι μου...να βρει τη δυναμη να δωσει τη δικη του μαχη... και να ξανακερδισει τον εαυτο του και τη ζωη του!


Ο Θεος να τον (μας) βοηθησει!

23 σχόλια:

  1. να έχει την θέληση να κοιτάξει την ζωή στα μάτια. κυρίως γιατί είναι δική του. και έχει μόνο μία. και ανεκτίμητη. όλα καλά να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό την ψυχή μου εύχομαι τα καλύτερααα!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μία δική μου σκέψη υπολόγισε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένη μου.
    η αγάπη σου για τον άνθρωπο και η ευαισθητοποίηση σου στον ανθρώπινο πόνο είναι πραγματική εγγύηση συν-ανθρωπιάς. Τυχεροί αυτοί που σ' έχουν στην ζωή τους.
    Με όλη μου την καρδιά και την ευχή της Μάνας για το παιδί να βγεί νικητής .
    Σε ευχαριστώ για το χέρι που δίνεις ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ και τον βοηθάς , να κρατά ψηλά τον πήχη.
    Την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου συντοπίτισσα.
    http://ligery.pblogs.gr
    http://lygeri.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι και εγώ ότι καλύτερο!!!
    Να πάνε όλα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ανθρώπινη η ευαισθησία σου. όλα να πάνε καλά. Το τραγολυδι τόσο μελαγχολικό, υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @all
    Καλημερα!
    Σας ευχαριστω ολους για την υποστηριξη, ειναι ενα οικογενειακο θεμα που καιει πολυ! Εχει πολυ αναγκη ολη τη θετικη ενεργεια ολες τις προσευχες που μπορειτε να του στειλετε, γιατι ο χρονος του τελειωνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @laplace
    Καλημερα Ρομποτακο! Ευχαριστω, να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @basnia
    Μακαρι, δεν ξερεις ποσο το ευχομαστε ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @marianaonice
    Καλωσορισες Μαριαννα!
    Σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @tovene
    Ευχαριστω Τοβενιτο! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @λυγερη
    Εσυ Λυγερη μου που εισαι Μανα, κανε μια ευχη παραπανω, για μια αλλη Μανα και το δικο της Γολγοθα!
    Σε ευχαριστω τοσο για τα λογια σου που παντα με συγκινουν και με κανουν να βουρκωνω και να κοκκινιζω...
    Ο Πηγαιμος ειναι ενα μονοπατι δυσβατο και αν παραμενει ψηλα ειναι επειδη εσυ στεκεις ψηλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ασκαρδαμυκτι
    Πολυ φοβαμαι Ασκαρουλη πως δεν ημουν οταν και οσο θα επρεπε διπλα του...κι ο ιδιος δεν το θελησε αλλωστε...ελπιζω εστω και τωρα να μπορεσω να επανορθωσω...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ηφαιστιωνας
    Σε ευχαριστω! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @λεοντοκαρδος
    Τα στιχακια γραφτηκαν αναμεσα σε δακρυα και απανωτα τηλεφωνηματα...ισως κλεινουν μεσα τους οσα δεν εχω καταφερει να πω...
    Σε ευχαριστω πολυ! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να πάνε όλα καλά σου/του εύχομαι!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Sweet and bitter
    Σε ευχαριστω(ει) πολυ κοριτσακι! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν ξέρω για ποιον μιλάς αλλά δεν έχει σημασία, κάνω κι εγώ μια προσευχή για γρήγορη ανάρρωση και παντοτινή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @happy hour
    Απ'το στομα σου και στου Θεου τ'αφτι!Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.