Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

ΑΛΙΣΑΧΝΗ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ

Κάθε φορά που γράφω φεύγει από μέσα μου ένα κομμάτι της ψυχής μου. Ταξιδεύει με τις λέξεις κι ευελπιστεί να ακουμπήσει πάνω σε άλλες ψυχες, να τις αγγίξει, να τους πει κάτι. Κι όταν αυτό συμβαίνει, είναι κάτι μαγικό. Κι όταν ντύνεται με μουσική, είναι κάτι υπέροχο.

Για άλλη μια φορά, ο διαδικτυακός φίλος Νίκος Μουσαβερές μου έκανε την τιμή να ξεχωρίσει τους στίχους που τον άγγιξαν περισσότερο και να τους περιβάλει με ξεχωριστή μουσική και δυνατές εικόνες, σε ένα βίντεο φτιαγμένο με μεράκι για τη δική μου ΑΛΙΣΑΧΝΗ.

Νίκο, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για την τιμή!
Απολάυστε το!



Η ΑΛΙΣΑΧΝΗ ειναι η δέυτερη ποιητική μου συλλογή και μπορείτε να τη βρείτε εδω:

http://www.easywriter.gr/ebooks/item/2723

Ο Νίκος μπλογκάρει στο εξαιρετικό ιστολόγιο ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΚΟΣΜΟΙ

Τα βίντεο που φτιάχνει με κόπο και αγάπη τα βρίσκετε στο κανάλι του στο youtube:
nikos mous

Πεταλουδίσια φιλιά σε όλους!

11 σχόλια:

  1. Έμεινα συγκινημένος και γεμάτος άπειρα συναισθήματα.
    Πρώτα πρώτα για την δεύτερη ποιητική σου συλλογή που είναι έτοιμη για το ταξίδι της Χριστίνα μου.
    Της εύχομαι καλοτάξιδη στα πέρατα των ανθρώπων και των συναισθημάτων.
    Κατά δεύτερο να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Νίκο για αυτό το υπέροχο βίντεο κλιπ πραγματικά.
    Με έχετε συγκινήσει.
    Χριστίνα ! σε καμαρώνω στο πέταγμά σου και σου εύχομαι τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, αυτός ο Νίκος μας! Τί όμορφη ψυχή που έχει!
    Και ξέρεις, ε? Όταν έχει και το κατάλληλο υλικό, από έναν άνθρωπο με εξίσου όμορφη ψυχή, το αποτέλεσμα είναι τόσο εκπληκτικό, όπως αυτό εδώ!
    Να είστε καλά και οι 2 σας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα μου πραγματικά τόσο εσύ με τα ποιήματα σου όσο και ο Νίκος που με τόση αγάπη έφτιαξε το βίντεο σου είστε πραγματικά υπέροχοι !!!
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωωωωωωωωω ειναι τελειο οπως και οι στιχοι σου βεβαια
    μπραβο ΝιΚΟ και μπραβο Χριστινα

    σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφια στίχων και εικονας Χριστινα μου!!πραγματικά το απολαυσα..
    Καλή συνέχεια σερ ότι κανεις να περνας ομορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο συνταίριασμα λόγου και εικόνας!
    Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα θερμά μου συγχαρητήρια, Χριστίνα μου. Αξίζεις αυτό και ακόμη περισσότερα. Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα, όπως επίσης και όλους τους φίλους μας για τα ευγενικά τους σχόλια!
    Η Αλισάχνη σου εξυμνεί εκείνον τον αέναο έρωτα που τρέφεται μέσα από τα όνειρα και τις προσδοκίες. Ένας διαρκής και επίμονος αγώνας μέχρι να αλωθεί το όνειρο. Και όταν το όνειρο τελειώσει, τότε καταλαβαίνουμε ότι η ζωή ακροβατεί στις ίδιες μέρες και νύχτες που καίνε. Το όνειρο είναι δωρεάν και δεν το αφήνουμε να σβήσει, γιατί όπως ο έρωτας έτσι και η ζωή είναι μια αέναη επανάσταση.
    Η αγωνία μου ήταν να αρέσει σε σένα το αποτέλεσμα και αν κατάφερα να σε χαροποιήσω, τότε αυτό για μένα είναι πολύ αρκετό!
    Θέλω να βλέπω χαρούμενους ανθρώπους!
    Να είσαι πάντα καλά για να συνεχίζεις να μας εμπνέεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικό το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα!
    Μπράβο στο Νίκο, είχε ομολογουμένως, ένα "υλικό"
    φίνο, για να "επενδύσει". Πολλά φιλιά Χριστινάκι✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστω ολους για τα ομορφα σχολια! Μου δινετε δυναμη σε μια δυσκολη στιγμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.