Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

ΛΙΓΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ...ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ...

 Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΡΩΤΑΣ ΦΩΤΟ

Εκεί κατοίκησα.
Στις άκρες των ματιών σου.
Εκεί, που οι βλεφαρίδες τις παρειές σου ακραγγίζουν απαλά.
Στην κάθε ρυτίδα γεννήθηκα,
μωρό, κορίτσι, γυναίκα.
Υψώθηκα στης κόρης τη γλαυκή ίριδα.
Κατακρημνίστηκα από των ζυγωματικών τις κορυφογραμμές.
Κύλησα αργά, δάκρυ από θαλασσινό νερό.
Γλυκόπικρο φίλημα απαίτησα να κλέψω.
Κι εκεί, στα άλικα χείλη σου, σεμνά και ταπεινά αποκοιμήθηκα.



Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΡΩΤΑΣ ΦΩΤΟ

Ψέμα ήταν..
Ο Οδυσσέας δε βρήκε ποτέ την Ιθάκη.
Μόνο το ταξίδι του έμεινε.
Και μια καρδιά λαβωμένη από νοσταλγία.
Παραιτούμαι.
Από όλες του κόσμου τις Ιθάκες παραιτούμαι
και ταξιδεύω την καρδιά μου στους αιώνες.

17 σχόλια:

  1. Αχ βρε Χριστίνα.....!!!
    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.....!
    Πόσο εκφραστικά χειρίζεσαι το λυρικό λόγο καλή μου φίλη. Πόσο.
    Το απόλαυσα με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Γιαννη και καλο μηνα! Ευχαριστω για τα παντα ενθαρρυντικα σου λογια!

      Διαγραφή
  2. Μόνο το ταξίδι μας έμεινε. Σε στίχους που ενσταλάζουν τις εσωτερικές σου ευαισθησίες. Συγχαρητήρια Χριστίνα μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκπληκτικο αγαπημενη μου
    καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να γράφεις πιο συχνά.
    Το γράψιμο είναι ένα από τα όμορφα ταξίδια.
    Η Ιθάκη μας.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρακι ναι! Και το ταξιδι και η Ιθακη, εκει που ξαλαφρωνει το μεσα μας!

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά μου όπως πάντα τρυφερή. Γράφεις: "Μόνο το ταξίδι του έμεινε..", όμως φίλη ου..πολλές φορές το ταξίδι αξίζει έστω και αν δεν μας δίνει πάντα καλές αναμνήσεις, μας δίνει εμπειρίες και...μαθήματα. Καλημέρα από το κτήμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αχτιδουλα μου ετσι ειναι! Για αυτο αλλωστε συνεχζω λεγοντας πως ταξιδευεω την ψυχη μου στους αιωνες! Καλημερα!

      Διαγραφή
  6. Μεγαλείο οι σκέψεις όταν ακραγγίζουν το ταξίδι.
    Ιθάκη, νυν και αεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου αγαπημένη, είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!
    Είχα την εντύπωση πως από τότε που σε γνώρισα και μετά , είχες αφήσει το blog σου,κι έμεινα να θυμάμαι, το διήγημα σε συνέχειες που μας είχες...
    Να είσαι πάντα καλά και να γράφεις στο blog συχνότερα!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.