Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

Μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες παιδιόθεν είναι να οαρακολουθώ ταινίες χριστουγεννιάτικες, καθώς και ταινίες που δεν έχουν χριστουγενιάτικο θέμα, αλλά μου θυμίζουν τα Χριστούγεννα των παιδικών μου χρόνων, καθώς είτε παίζονταν κάθε χρονιά στην τηλεόραση, είτε έχοντας περισσότερο χρόνο -κλειστά σχολεία- τις έβλεπα στο βίντεο. (μην τυχόν και με ρωτήσει κανένα νεούδι τι είναι βίντεο θα πάθω κρίση!!!)
Θυμήθηκα λοιπόν κάποιες από αυτές και σας τι παρουσιάζω με μεγάλη νοσταλγία!

1. "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ"
Το κλασικό και αγαπημένο παραμύθι του Καρόλου Ντίκενς, σε κάθε του εκδοχή, καρτούν ή ταινία με κανονικούς πρωταγωνιστές, λατρεμένη και ποτέ βαρετή!


2. "ΓΚΡΕΜΛΙΝΣ"
Τα πανέμορφα γλυκά κατοικίδια που αν ταϊστούν μετά τα μεσάνυχτα μετατρέπονται σε τερατάκια!


3. "LOVE ACTUALLY"
Μια υπέροχα ρομαντική σπονδυλωτή ιστορία ανθρώπων που αναζητούν και βρίσκουν την αγάπη και των έρωτα στη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα της πόλης.


4. "ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ"
Ο πανέξυπνος μπόμπιρας που μένει κατά λάθος μόνος στο σπίτι για τις γιορτές και καταφέρνει με εξυπνάδα να κατατροπώσει τους κακοποιούς που τον απειλούν! Κλασική ταινία και κλασικό και το sequel!


5. Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
Μια ταινία με εντελώς διαφορετικό κόνσεπτ, μα απόλυτα συνδεδεμένη στη μνήμη μου με τα Χριστούγεννα! Μια λατρεμένη ταινία που δε χορταίνω ακόμα και σήμερα να βλέπω σε κάθε ευκαιρία!


6. MARY POPPINS
Άλλη μια ταινία που ενώ δεν είναι χριστουγεννιάτικη, μυρίζει Χριστούγεννα!
Η...ιδιαίτερη γκουβερνάντα με τις μαγικές ιδιότητες και την ικανότητα να κλείνει πληγές και να ενώνει οικογένειες, βάζοντας ζάχαρη στα φάρμακα και λέγοντας ...σουπερκαλιφρατζελιστικεξπιαλιντόσιους!!! Τόσο απλά!


Εσείς με ποιες ταινίες έχετε συνδέσει τα Χριστούγεννα; Ελάτε να μοιραστούμε τις αγαπημένες μας ταινίες και να ζήσουμε όμορφες στιγμές με την οικογένεια, τους φίλους ή και μόνοι μας!

Στην Επανάσταση της Καλοσύνης στην πράξη θυμόμαστε όσους έχουν ανάγκη και αυτές ειδικά τις ημέρες υπάρχουν τρόποι να τους στηρίξουμε! Περάστε μια βόλτα και από εκεί!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, πεταλουδίσια φιλιά σε όλους και Ho ho ho!!!


6 σχόλια:

  1. Για να δω, για να δω λοιπόν κάνοντας τις σχετικές δικές μου αναφορές στις Χριστουγεννιάτικες ταινίες, όπως κατά καιρούς ή μάλλον κάθε χρόνο προτείνω στο Σινεφίλ.
    Ναι, ναι, βέβαια, αυτές που αναφέρεις και προσθέτω δικές μου αγαπημένες:
    1) "ΈΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ" του δικού μας Τριβιζά σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Ράππα. Συγκλονιστική...!
    2) "ΤΟ ΠΟΛΙΚΟ ΕΞΠΡΕΣΣ" η υπέροχη δημιουργία του Robert Zemeckis
    3) Από τα πολύ παλιά, ίσως η καλύτερη Χριστουγεννιάτικη ταινία του Frank Kappa "ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ", πραγματικά συγκλονιστική
    4) Το εκπληκτικό καρτουνίστικο φιλμ του TIM BURTON "ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" του HENRY SELICK
    5) Το γλυκύτατο "NOEL" (2004) του CHAZZ PALMINTERI
    6) Το κλασσικό του 1947 "ΘΑΥΜΑ στην 34η ΛΕΩΦΟΡΟ" του GEORGE SEATON με θέμα τον Άη-Βασίλη. Πολύ τρυφερό και μοναδικό πραγματικά.

    Πολύ όμορφο το θέμα σου κορίτσι μου, γεμάτο όμορφη νοσταλγία για τις γιορτινές μέρες. Μας άνοιξες τη διάθεση για προβολές.
    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ Γιαννη που στις θυμισα!
      Λοιπον αυτο το "Μια υπεροχη ζωη" το εχω ακουσει πολλες φορες αλλα δεν το εχω δει καθως και το "Θαυμα στηςν 34η Λεωφορο". Θα προσπαθησω να τα δω φετος!
      Καλες γιορτινες προβολες!

      Διαγραφή
    2. Να τα δεις κοπέλα μου. Σου έχω εδώ λινκς από τις δύο μου παρουσιάσεις στις ταινίες αυτές στο ΣΙΝΕΦΙΛ για να έχεις άποψη.
      http://cinefil-net.blogspot.gr/2013/12/franc-capra.html
      http://cinefil-net.blogspot.gr/2015/12/cinefil.html
      Ειδικά το πρώτο είναι συγκλονιστικό.
      Τις ευχές μου

      Διαγραφή
  2. Θα πρόσθετα μια εγχώρια παραγωγή που μου άρεσε πολύ, το "Ταγκό Χριστουγέννων". Ο Ξανθούλης είναι αγαπημένος συγγραφέας και η ταινία, αν και υστερούσε σκηνοθετικά, ήταν πολύ συγκινητική.
    Χριστινάκι μου καλή σου εβδομάδα, με το γιορτινό πνεύμα να συνοδεύει κάθε σας στιγμή στην οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι αγαπημένες μου είναι του Tim Burton - Nightmare before Christmas και η Χριστουγεννιάτικη ιστορία του Ντίκενς (με τον Κάρεϊ όμως, όχι καρτούν). Και το love actually είναι συμπαθητικό.
    Από την άλλη έχω δει τόσες φορές το Μόνος στο σπίτι (ήμουνα νια και γέρασα, χαχα!), που δεν αντέχω να το δω ξανά!! :)
    Φιλιά πολλά, Χριστίνα μου και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.