Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Ο καιρός θυμίζει άνοιξη, ο ήλιος λάμπει, οι μέρες προσφέρονται για υπέροχες βόλτες! Αλλά, εμείς έχουμε κλειστεί μέσα, καθώς μας γονατίσαν οι ιώσεις. Τα παιδιά με πυρετό, η μαμά με συνάχι βήχα και τα συναφή, ένας χαμός! Το σπίτι μου είναι άντρο μικροβίων...

Και τι κάνουμε όταν δεν μπορούμε να βγούμε έξω; Είτε τρώμε είτε σκεφτόμαστε το φαγητό! και πιο συγκεκριμένα, λόγω των γιορτινών ημερών, σκεφτόμαστε τα γλυκά!

Αχ! Τα γλυκα των Χριστουγεννων! Μελομακάρονα απλά, γεμιστά, σοκολατένια! Κουραμπιέδες βουτυρένιοι ή με σοκολάτα! Βασιλόπιτες κέικ ή τσουρέκι! Με μυρωδιές από πορτοκάλι, κανέλλα και γαρύφαλλο!

Μα εκτός από τα κλασικά χριστουγεννιάτικα γλυκά, όλοι έχουμε κάποιες γεύσεις που έχουμε στις αναμνήσεις μας συνυφασμένες με την εποχή αυτή.

Για μένα, δύο είναι τα απόλυτα χριστουγεννιάτικα εδέσματα! Τα θυμάμαι με αγάπη και λαχτάρα!

Το πρώτο είναι ο κλασικός μαμαδίστικος κορμός σοκολάτας με μπισκότα! Κι ενώ η μαμά μου δεν το έφτιαχνε ποτέ και η αδερφούλα μου το έφτιαχνε τα καλοκαίρια, εγώ θυμάμαι να το βλέπω στις βιτρίνες των ζαχαροπλαστείων, στολισμένο με διάφορα χριστουγεννιάτικα μικροπράγματα και ζάχαρη άχνη και να μου τρέχουν τα σάλια! Φέτος λοιπόν, λέω να το φτιάξω και μάλιστα έχω βρει μια πολύ ιδιαίτερη συνταγή και θα τη δοκιμάσω, μπορείτε να την βρείτε εδώ:
Χριστουγεννιάτικος κορμός με αμυγδαλα και φυστίκια αιγίνης!
(από τη γλυκειά Ερμιόνη! Εγγύηση!)



Ένα γλύκισμα που δεν έλειπε ποτέ από το σπίτι μας τις γιορτινές μέρες και που το περίμενα πώς και τι είναι ...τα σοκολατάκια! Αλλά όχι οποιαδήποτε σοκολατάκια. Συγκεκριμένα τα Assorties της ΙΟΝ, αυτά με τα πολύχρωμα χρυσοχαρτα που κάθε ένα είχε άλλη γεύση. Το πράσινο πραλίνα, το κόκκινο νουγκατλινα, το καφέ μόκα και το ροζ αμαρέττο! Ακόμα νιώθω τη γλύκα τους στο στόμα μου και παρόλο που έχουν περάσει τόσα χρόνια κι έχω δοκιμάσει άπειρα σοκολατάκια, ακόμα και φτιαγμένα από εμένα την ίδια, αυτά φιγουράρουν ανάμεσα στα αγαπημένα μου!

Εσάς ποια γλυκά σας φέρνουν στο νου Χριστούγεννα, τραπέζια και γιορτινά φαγοπότια;
Έχετε κάμια ιδιαίτερη συνταγή που φτιάχνετε κάθε χρόνο;
Ελάτε να μοιραστούμε εικόνες, γεύσεις και μυρωδιές και να γλυκαθούμε παρέα!

Πεταλουδίσια φιλιά και καλό ΣΚ!




5 σχόλια:

  1. Πω πω αυτά τα σοκολατάκια μ'αρέσουν και εμένα. Θυμάμαι και εγώ τέτοιες μέρες σαν παιδί που μύριζε το σπίτι μελομακάρονα και κουραμπιέδες και βασιλόπιττα.
    Αλλά εγώ φτιάχνω μόνο μελομακάρονα κλασικά και μιλφέιγ πάντα. Κάθε χρόνο.
    Αχ να μην πάχαιναν τα γλυκά....και σοκολάτα θα βαζα παντού!
    Σε φιλώ και καλή επιτυχία στα γλυκά σου
    ΥΓ πάω να δω τη συνταγή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν πιο παλιά καραβάνα, θυμάμαι τα θρυλικά σοκολατάκια-μαργαρίτες, στις πορσελάνινες φοντανιέρες Χριστίνα μου. Καλές ετοιμασίες στα γλυκά σου και σ' ότι ετοιμάζεις αυτές τις μέρες.
    Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπωπωπωπω γευστικοί πειρασμοί....! που σκανδαλίζουν ποικιλοτρόπως αλλά και γεμίζουν μια γλυκιά νοσταλγία όλα γύρω.
    Χριστίνα μου καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελομακάρονα!
    Δεν τα φτιάχνω, τα τρώω όμως με μεγάλη επιτυχία.
    Φέτος το μόνο που θα φτιάξω είναι βασιλόπιτα. Με το μωρό δεν έχω και τόσο χρόνο.
    Καλές γιορτές Χριστίνα μου!
    Με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Χριστινούλα, μελομακαρονάτα, κουραμπιεδάτα, τσουρεκάτα κι όπως αλλιώς τα επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.