Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ Α: ΝΥΧΤΕΣ ΑΛΗΤΙΚΕΣ

 

ΝΥΧΤΕΣ ΑΛΗΤΙΚΕΣ

Τοτε που περπατουσα
συχνα στα μονοπατια σου
και καθε βημα
πιο μακρυα σου με τραβουσε,
σχοινια οι στιγμες,
που τυλιγαν τα ματια σου,
για να ξεχνας τη θαλασσα
που χωρια μας κρατουσε.
Ηταν φορες που χαραζε
χωρις να πουμε λεξη.
Ηταν κοντα σου οι νυχτες μου
γοργες, λαχανιασμενες.
Κι απ' το κλειστο παραθυρο
κρεμοντουσαν οι σκεψεις.
Νυχτες αλητικες, γυμνες,
νυχτες παραδομενες.
Εκει, που, δεμενη πισθαγκωνα,
ανασαινα τον ερωτα.
Που σαν αγριμι αχορταγο
ρουφουσα την ουσια σου,
φυλακισμενη σ' ονειρα
και σε στοιχεια ανημερωτα,
ν' αρπαξω ενα κομματι σου
στην καθε συνουσια σου.
Κρυφες ματιες που εριχνα
στου νου τις διαδρομες σου
και με τα νυχια ξεσκιζα
κρυφα τα κυτταρα σου.
Απαγκια σου 'φτιαχνα ζεστα
να δενεις τις πληγες σου,
να μην μπορεσει αλλος κανεις
να κλεψει την καρδια σου.
Ηταν θυμαμαι Κυριακη
στα συννεφα ντυμενη.
Να ταξιδεψω ζητησα
σε οσα μου αρνηθηκες.
Σαν ανεμος σε τυλιξα,
σαν μπορα μανιασμενη.
Νυχτες αλλιωτικες, μαβιες.
Νυχτες αλητικες...

Ειναι η πρωτη μου συμμετοχη στις Ιστοριες της Νυχτας, ενα ομορφο δρωμενο στο μπλογκ της Αριστεας. Το εχω δημοσιευσει και παλιοτερα, αλλα νομιζω πως ταιριαζει απολυτα κι εδω. Τις υπολοιπες ιστοριες μπορειτε να τις διαβασετε εδω:
http://princess-airis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_20.html

26 σχόλια:

  1. Χριστινάκι μου καλημέρα!
    Οι νυχτες σου αυτες, οι αλλιωτικες νυχτες με ταξιδεψαν και με παρεσυραν σε εναν κοσμο ιδιαιτερο, μοναχικο, νοσταλγικο, ερωτικο και συναισθηματικο συναμα.
    Συγχαρητηρια! Υπεροχο το ποιημα σου!
    Ολες οι συμμετοχες στις ιστοριες της Νυχτας ειναι μοναδικες!
    Ευχαριστουμε πολυ! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Πεταλούδα μου
    Πανέμορφη η συμμετοχή σου...αχ αυτές οι νύχτες
    πόσα μας είπαν και πόσα ακόμα μας χρωστούν!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα μου πολύ όμορφες και ατμοσφαιρικές οι νύχτες σου!
    Αυτό μου αρέσει με τις νύχτες ότι φέρνουν μαζί τους και έναν άλλο κόσμο.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αυτές οι νύχτες οι αλήτικες που είναι γεμάτες έρωτα και έμπνευση για αυτούς που γράφουν όμορφα ποιήματα όπως εσύ Χριστίνα μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με ταξιδέψανε όμορφα οι αλήτικες νύχτες σου, θαύμασα το χάρισμά σου Χριστίνα να γράφεις τόσο ποιητικά, ερωτικά, δημιουργώντας εικόνες πλημμυρισμένες από συναίσθημα... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είναι οι νύχτες...αλήτικες κι ερωτικές!
    Πολύ όμορφο το ποίημα σου! Πολύ μου άρεσε και όντως ταιριάζει με την περίσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν είναι βιωματικό, νιώσαμε κι εμείς την ένταση και το πάθος του.
    Απόλυτα περιγραφική και πλούσια σε εικόνες και συναισθήματα η νύχτα σου!...
    Αλήτικες καληνύχτες Πεταλούδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθα σήμερα Χριστινάκι μου γιατί χτες πνιγμένη με πολλά δεν θα σε απολάμβανα! Και καλά έκανα , γιατί μαγεύτηκα! Στα δίχτυα των εικόνων σου πιάστηκα.
    Ο αισθησιασμός διάχυτος όπως ταιριάζει σε νύχτες ερωτικές! Νύχτες αλήτικες!

    Άργησες κι εσύ να δώσεις το στίγμα σου αλλά άξιζε η αναμονή μας!♥
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες οι αλήτικες νύχτες σου Χριστίνα!!! Μαγικές, ονειρεμένες...
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσα από αυτές!...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφο....
    Πονηρη πεταλουδιτσα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εναποθέτω την αλήτικη καλημέρα μου, παρασυρμένη από το γενικότερα αλήτικο κλίμα! Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυνατό, γεμάτο ένταση και πάθος! Ωραία συμμετοχή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ! αυτές οι νύχτες, συντροφεύουν σιωπές, σκέψεις, ηδονές, δάκρυα, όνειρα, καημούς και πόσα άλλα...!
    Τι όμορφο θέμα και τι ωραίο ποίημα, μας δώρισες πεταλουδίτσα μου! Μας ανέβασες στο άρμα μιας υπέροχης έμπνευσης και μας ταξίδεψες, μ' εξαίσια συναισθήματα! Μπράβο σου! Το χάρηκα και σε θαύμασα! Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό ξημέρωμα!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @εκφρασου
    Κικη μου χαιρομαι που σου αρεσε, ειναι και για μενα ενα απο τα αγαπημενα μου!
    Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ποιω- ελενη
    Στο εχω ξαναπει, γραφεις τοσο ερωτικα! Πιστευω οτι οι Νυχτες μου θα σε αγγιξαν! Φιλια και σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ελενα λ
    Ειδα οτι στο μπλογκ σου κι εσυ καταπιαστηκες με τη διαμαχη μερας νυχτας! Εγω αγαπω εξισου και τις δυο, για αλλους λογους. Η νυχτα ειναι οντως αλλιωτικη ατμοσφαιρικα...
    Σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ελενη φλογερα
    Αχ, Ελενη μου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @κλαυδια
    Κλαυδια μου, χαιρομαι πολυ που οι Νυχτες μου σε αγγιξαν και σου αρεσαν! Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @σοφια ΜΒ
    Ειναι οι ατιμες... αν εχεις καταλληλη παρεα! Χαχαχαχα! Ευχαριστω φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @μαρια κανελλακη
    Δεν θυμαμαι αν ηταν βιωματικο Μαριω μου, νομιζω πως οχι. Αλλα, αν καταφερα να μεταδωσω συναισθημα, αυτο ειναι υπεροχο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @αριστεα
    Μαγευτηκες;;; Ευχαριστω πολυ πολυ! Αργω αλλα τα πιανω! Χαχαχαχαχα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @μαρινα
    Να εισαι καλα Μαρινα μου! Καλωσοσρισες στο κουκουλι μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @μαχαιρης
    Αχαχαχαχαχα! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @μια πετρα
    Αλητικες καλησπερες κι απο μενα, με χρονοκαθυστερηση οπως παντα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @funky monkey
    Να εισαι καλα Ελλη μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @κατερινα κοκο
    Καλωσορισες κι εσυ Κατερινακι! Σε ευχαριστω παρα πολυ για το ομορφο σου σχολιο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.