Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΑΓΓΕΛΟΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ... ΓΙΩΤΑ

Θυμαμαι ποσο ειχα ενθουσιαστει οταν η φιλη πλεον Γιωτα Παπαδημακοπουλου μου ειχε ανακοινωσει οτι το ονειρο πολλων χρονων θα γινοταν πλεον πραγματικοτητα και οι Ξεπεσμενοι Αγγελοι της θα εβγαιναν στα ραφια!
Εχοντας επικοινωνια μαζι της μεσα απο την μπλογκογειτονια τεσεερα και πλεον χρονια, εχοντας δει ποσο η ιδια αγαπαει το διαβασμα- που για μενα ειναι πολυ βασικο για να γινει καποιος καλος συγγραφεας- ανυπομονουσα να δω τη δικη της δουλεια, τη δικη της ιστορια αποτυπωμενη στο χαρτι.
Και τη διαβασα, αμεσως μολις βγηκε, τι τη διαβασα δηλαδη τη ρουφηξα!
Ειναι ενα βιβλιο που δεν το αφησα απο τα χερια μου! Επρεπε να το τελειωσω! Κι ενω αρχικα, διαβαζοντας, η ιστορια του Αγγελου και της Αγγελικης μοιαζει σαν μια απλη ερωτικη ιστορια, οταν εκλεισα πια το βιβλιο, συνειδητοποιησα πως μου ειχε δωσει τροφη για σκεψη. Με ειχε τοποθετησει στη θεση των πρωταγωνιστων- που παρεπιπτοντως ηθελα τη μια να τους αγκαλιασω και την αλλη να τους πνιξω- και με ειχε αναγκασει να εμβαθυνω, να δω καποια πραγματα απο διαφορετικη σκοπια, να θεσω στον εαυτο μου δυσκολες ερωτησεις και απαιτητικες.
Και για μενα αυτο και μονο ειναι το κριτηριο ενος καλου πραγματικα βιβλιου! Η διεργασια που γινεται μεσα μας οταν πλεον εχουμε τελειωσει την αναγνωση. Δεν ειναι καλο ενα βιβλιο που απλα για λιγες ωρες σε ψυχαγωγει, σε ταξιδευει, σε βαζει εστω σε εναν αλλο κοσμο, αν την ιδια στιγμη που το αφησεις απο τα χερια σου το βγαλεις και απο το μυαλο σου. Αν δεν αγγιξει ενα ιδιαιτερο κομματι της ψυχης σου και δεν σε κανει να σκεφτεις πεντε πραγματα. Η λογοτεχνια, σε καθε μορφη της, εχει ως στοχο να μας δωσει μια ωθηση, ενα μικρο βηματακι παραπανω, ως προς την καλυτερευση μας.
Ειναι κατι που συνηθιζω παντα, να μη μιλαω για ενα βιβλιο μεχρι αυτο να κατασταλλαξει μεσα μου, να περασει ο καιρος και να εχω βγει εντελως εξω απο την ιστορια του και τους ηρωες του, να μπορω να δω ξεκαθαρα τι μου αφησε. Τοτε και μονο αποφασιζω αν μου αρεσε τελικα η οχι. Οπως καταλαβατε, το λατρεψα το βιβλιο της Γιωτας! Και το μαθαινει σημερα μεσα απο αυτο το ποστ, γιατι δεν το συζητησα μαζι της ουτε οταν ειχα τη χαρα να τη συναντησω. Και περιμενω με ανυπομονησια το επομενο!
Γιωτακι σε ευχαριστω για την υπεροχη αφιερωση! Ηταν ενας απο τους λογους που αργησα τοσους μηνες να γραψω και να σου πω την αποψη μου, ηθελα να εχω την ιδιοχειρη αφιερωση σου, να την δειχνω και να καμαρωνω!


Πεταλουδισια φιλια σε ολους και ενα ξεχωριστα στη Γιωτα!

10 σχόλια:

  1. Μου αρέσει η τροφή για σκέψη!
    Μπήκε κι αυτό στη λίστα με τα προσεχώς!
    Σε ευχαριστώ!
    Φιλιά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο από τον τίτλο
    παρακινείται κάποιος να το αγοράσει.
    Αφού λοιπόν το συστήνεις κι εσύ,
    ακόμη μεγαλύτερη βεβαιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι μου γλυκό... σ' ευχαριστώ τόσο πολύ, όχι μόνο για τα καλά σου λόγια αλλά εμβάθυνες τόσο πολύ στο βιβλίο μου, δεν έμεινες στην επιφάνεια αλλά κατάφερες να δεις πίσω από τους χαρακτήρες και την ιστορία και τελικά, κατάλαβες, όλα όσα ήθελα να πω. Να' σαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και δημιουργική και τώρα που κάναμε την αρχή, ελπίζω να συναντιόμαστε με τα "τερατάκια" μας πιο συχνά! Σ' ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες, από καρδιάς... <3
    Ελπίζω όσοι το διαβάσουν, να το αγαπήσουν όσο η Χριστίνα και στο κοντινό μέλλον να μπορούμε να μιλήσουμε για νέες ιστορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ιρις
    Ναι, ειναι καλο! Να το παρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @φλωρα
    Οσο μπορουμε να στηριζουμε τους φιλους μας σε μια τοσο κρισιμη περιοδο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ηφαιστιωνας
    Καλημερα και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @γιωτα
    Οταν βρεθηκαμε επιτηδες δεν σου ανοιξα κουβεντα, ηθελα να σε εκπληξω! Σωπα βρε τι ευχαριστεις! Το αφησα τοσο καιρο για να μη γραψω ουτε μια λεξη χωρις να ειμαι σιγουρη! Θα χαρω πολυ πολυ να σε ξαναδω ισως και πριν το τελος του μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ κοριτσάκι μου! Κάτι λέγαμε για παιδότοπο με τον άντρα μου αυτές τις μέρες αλλά δεν έχω κανονίσει. Στείλε να μου πεις το πρόγραμμά σου! ;)
    Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ και πάλι για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.