Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

24 DAYS' CHALLENGE # 11: ΛΙΜΑΝΙ

Το λιμανι μου η αρχη και το τελος καθε ταξιδιου. Μια αγκαλια ζεστη και μυρωδατη, ενα μελενιο φιλι στα μαλλια. Κι αν μπορω να ταξιδευω οπου θελω, αν τολμαω να στελνω την ψυχη μου στα ονειρα και τη σκεψη μου στο συμπαν, αν πεταω κι αν ελπιζω, ειναι επειδη το ξερω πως εκει θα εισαι παντα. Ειναι η σιγουρια πως το απαγκιο μου με περιμενει, για να γεμισει θαλπωρη την καρδια μου, να πλυνει τις πληγες μου με γιασεμι κι ελαιολαδο, να ζησει μεσα απο τα ματια μου και να με νιωσει. Επειδη υπαρχεις εσυ, λιμανι μου, ειμαι εγω ελευθερη...

Η αναρτηση αποτελει μερος της συμμετοχης μου στο παιχνιδι 24 days' challenge του blog myStick land και συμμετεχουν τα εξης ιστολογια:









mystickland

2 σχόλια:

  1. Μικρό αλλά περιεκτικό το κείμενό σου!
    Πολύ όμορφη επιλογή στο Λ!
    Καλή σου μέρα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @iris
    Ουκ εν τω πολλω το ευ, σωστα; Ευχαριστω καλο σου βραδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.