Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Πρωτη φορα γιορταζω τη μερα της μητερας και νιωθω υπεροχα για αυτο!

Πολλες φορες μεσα στο μπλογκ μου εχω εκφρασει ποσο ευγνωμων νιωθω για την υπεροχη μητερα που μου χαρισε ο Θεος! Τωρα που νιωθω την ευλογια της μητροτητας, καταλαβαινω ποση αγαπη εχω παρει και την αγαπω ακομα περισσοτερο!

Αλλα, επειδη μαλλον ο Θεος με αγαπαει μου εστειλε κι αλλους २ φυλακες αγγελους।Την αδερφη της μητερας μου που δεν εκανε δικα της παιδια και μας αγαπησε σαν μανα κι αυτη περιπου και την πεθερα μου που εχει σταθει ολα αυτα τα χρονια διπλα μου σαν να ημουν εγω η κορη της κι οχι η κοπελα του γιου της!

Ενα χρονια πολλα λοιπον στις τρεις αυτες γυναικες, πρωτα απο ολα φυσικα στη μητερα μου, αλλα και στις αλλες δυο γιατι η αγαπη του δοθηκε απλοχερα σε μενα χωρις ιδιοτελεια κι αυτο ειναι που αξιζει!

Κι επειδη ΜΑΝΑ ειναι αυτη που μεγαλωνει και ποναει ενα παιδι κι οχι απαραιτητα αυτη που το γενναει, σημερα σε μια κοινωνια που ολοι κοιτανε πως να μην δυσκολευτουν και η απορριψη η η εκτρωση ειναι σε αρκετες περιπτωσεις η ευκολη λυση (οχι σε ολες βεβαια!), ξεχωριστη μνεια αξιζει στις γυναικες αυτες που αναλαμβανουν να μεγαλωσουν ενα παιδι που δεν το εφεραν στον κοσμο, να επουλωσουν τις πληγες του και να το ζεστανουν με την αγαπη τους!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

29 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά γλυκιά μανούλαΝα γίνεις μεγάλη με άσπρα μαλλιά και να λέει ο γυός σου έχω την πιο όμορφη την πιο νέα μαμά...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες.. :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες και φυσικά και σε εσένα που είσαι πρώτη χρονιά μάνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά κουκλίτσα!
    Να χαίρεσαι το μωράκι σου και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή μαζί του αλλά και με τον άντρα σου!
    Είναι πραγματικά υπέροχο συναίσθημα να είσαι μανούλα και όσο μεγαλώνουν τρλαίνεσαι όλο και περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά κουκλίτσα.
    Και μακάρι του χρόνου να σε γιορτάζουν 2 αγγελούδια, ή και 3. λολολολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου, φαντάζομαι τη χαρά και τη συγκίνησή σου φέτος που γιορτάζεις! Να είστε όλοι καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στη μικρομάννα της μπλογκόσφαιράς μας!!!!
    Να ζήσεις και να χαίρεσαι το αγγελούδι σου...
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tώρα είδα ότι δεν είναι καιρός που @ξαναφάνηκες...
    ακόμη στην πρώτη σελίδα σου φαίνεται το αφιέρωμα που έκανες για το Ζητείται Ελπίδα, τότε που χτυπήθηκε "πισώπλατα", κι ήταν λίγο πριν γεννήσεις...
    Συγκινήθηκα άλλη μια φορά... και απλά θέλω να σου πω ότι ...μου έλειψες...
    Φιλιά γλυκειά μου και να δεις όλες τις χαρές του κόσμου από το μικρό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοιους ανθρώπους γύρω σου να σε αγαπούν τόσο πολύ. Τους χρειαζόμαστε πάντα. Καταλαβαίνω τη χαρά σου σήμερα και σα γυναίκα και σα μάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @μαλερ
    Πρωτογνωρη εμπειρια φιλε μου! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ηφαιστιωνας
    Κι εσυ να χαιρεσαι τη μανουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @γιωτα
    Γιωτακι μου! Που εισαι βρε ψυχη;! Ναι, ειναι απιστευτο! Ευχαριστω πολυ, χρονια σου πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @bear
    Ωπα ωπα κατσε λιγο! Θελω μεγαλη οικογενεια αλλα οχι και του χρονου!
    Ευχαριστω και φιλω σε! Να χαιρεσαι την μανουλα σου που ξερω ποση αδυναμια της εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οντως Μαρια μου οντως! Απεκτησε νεο νοημα για μενα η γιορτη αυτη και η ζωη μου ολη δηλαδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @λεβιαθαν
    Καλε μου Λεβι σε ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @μαριανα

    Μαριανουλα μου σε ευχαριστω πολυ! Χρονια πολλα και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @λεοντοκαρδος
    Τυχερη δε λες τιποτα! Σε ευχαριστω! Και στην κορουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @μαριανα
    Με συγκινεις! Δε λεω τιποτα αλλο! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @λυγερη
    Αχ λες; Θα λιγωνομαι! Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ηφαιστιωνας
    Και στη δικια σου φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @μαλερ
    Μαλερακο ευχαριστω πολυ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @γιωτα
    Αχ Γιωτουλα μου! Εσυ ξερεις πωσ νιωθω, το εχεις σχετικα προσφατο! Να μας χαιρομαστε λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @τασος
    Καλε κοψε ταχυτητα! Ειπαμε μου αρεσουν οι μεγαλες οικογενειες, αλλα με το μαλακο!
    Ευχαριστω πολυ! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @μαρια τζιριτα
    Αχ Μαρακι μου, εμαθα ησουν στον Πειραια...λυπαμαι που δεν τα καταφερα!
    Ευχαριστω πολυ! Χρονια πολλα και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @λεβιαθαν
    Να χαιρεσαι Λεβι μου τη μανουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εδώ είμαι κι εγώ... χαμένη ανάμεσα σε δουλειά, παιδί και σπίτι! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν και πολύ καθυστερημένα χρόνια πολλά!!! ας περάσουν οι επόμενες χρονιές τόσο όμορφα, όσο και η φετινή...και να χαίρεσαι το ζουζούνι σου, το μικρό πεταλουδάκι!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.