Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ...

...αλλα τελικα ειμαστε ΕΝΑ! Μια οικογενεια, μια ανασα, ενας ανθρωπος। Ετσι νιωθω απο τη μερα που ηρθε στον κοσμο το αγγελουδι μας και μας αλλαξε τη ζωη! Ηξερα στη θεωρια ποσο δυνατα συναισθηματα προκαλει η μητροτητα, αλλα στην πραξη καταλαβα οτι ουτε που μπορουσα να συλλαβω το μεγεθος! Νιωθω ολοκληρωμενη, ευτυχισμενη, πιο δεμενη απο ποτε με τον αντρα μου! Νιωθω αγχος και τρομερη αισθηση ευθυνης για αυτο το πλασματακι που απο εμας εξαρταται απολυτα! Νιωθω πολλα πραγματα που δεν περιγραφονται και ΝΑΙ ΤΩΡΑ καταλαβαινω τη μανα μου!!! Χαχα!
Δεν θα επεκταθω περαιτερω, τα λογια ειναι λιγα για να εκφρασουν τα συναισθηματα...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΩ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!

Δεν εχω ιντερνετ στο σπιτι για την ωρα, μολις βρω ξανα ευκαιρια θα μπω να μαθω και τα δικα σας νεα!
Πεταλουδισια φιλια σε ολους!

32 σχόλια:

  1. Nα σας ζησει πεταλουδιτσα!!!!!!
    τελεια νεα!
    καλα να περνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε καλά!! Και να το χαίρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σου ζήσει!!!! να ναι καλότυχο και γερό και να του δώσετε όση αγάπη αντέχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεταλούδα να σας ζήσει το αγγελούδι σας,νάναι πάντα γερό και εσείς να το καμαρώνετε.
    Έχεις δίκαιο να νιώθεις έτσι, πάντα πίστευα οτι το αποκορύφομα της γυναικείας ύπαρξης είναι να γίνει μάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ πεταλουδίτσα μου πολύ χαίρομαι για αυτό το "είμαστε ένα". Να είσαστε πάντα έτσι ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόση χαράααααααααα μας δίνει μαμά Butterfly!!!!!!!!!
    Να'στε όλοι καλά!!!!
    Φιλιάααα πολλά στο νεογέννητο!!!!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλη η χαρά της τρισυπόστατης παρουσίας σου εδώ. !!!

    Η Ζωή σου ΑΝΑΣΤΑΣΗ να είναι κοριτσάκι μου και συ ν'ανασταίνεσαι κάθε μέρα.
    Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο για ατελέυτητο χρόνο. ...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε σκεφτόμουν βρε, και δεν έστελνα εμαιλ μέχρι να δω ανάρτηση σου! Να σας ζήσει!!!!! Υγεία, καλότυχο να είναι και εσείς πάντα ευτυχισμένοι Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ζήσει μωλιέ το αγγελούδι!!!
    Στείλε μου φωτογραφίες να δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. NA ZHSEI και να τον καμαρώνετε!!!

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καρδιά μου γλυκιά!! Τα καλύτερα μόνο σας εύχομαι!
    φιλιά στα πατουσάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχοοοο!!!!
    Μπράβο παιδιάαα!!!
    Να σας ζήσει να έχει υγεία και να ευτυχίσει να σας έχει πάμπολλα χρόνια κοντά του!!!!
    :-)))
    Μπράβο βρε πεταλουδάκι!!!
    Πες μου δεν είναι υπέροχο? Δεν είναι φανταστικό???
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο πολύ χαίρομαι για σένα Χριστίνα μου! Ελπίζω το παιδάκι σου να πάρει τη γλύκα σου και το χαμόγελό σου! Να είστε όλοι καλά, σε θυμάμαι πάντα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @laplace
    ευχαριστω πολυ ρομποτακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ηφαιστιωνας
    Πολυ ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @τοβενιτο
    Αυτο ακριβως! Γερο και τυχερο και ολα τα αλλα θα ερθουν! Οσο για την αγαπη, αυτο ειναι βαρελι διχως πατο! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @λεοντοκαρδος
    Ειναι οντως το αποκορυφωμα της ανθρωπινης υπαρξης το να δημιουργησεις μια ζωη! Οι γυναικες ειμαστε πολυ ευλογημενα οντα! Ευχαριστω για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @μαλερ
    Το ελπιζω Μαλερακο! Ευχαριστω για τις ευχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ειρηνη
    Καλο μου ειρηνακι, να εισαι καλα! Θα τα δωσω! Και στα δικα σου οποτε το επιθυμησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @λυγερη
    Μ' ολα αυτα ουτε χρονια πολλα δεν ειπα!..Να εισαι καλα! Θα τα πουμε εμεις συντομα! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @roadartist
    αρτιστακι μου, ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες! Ειμαι μια χαζομαμα με τη βουλα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @bear
    Αρκουδακο να εισαι καλα! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @+φυρδην μιγδην
    Παντα με τα ομορφα δωρακια σου! Ευχαριστουμε πολυ Γλαρενια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @σιντυ
    Καλη μου Σιντυ, αλλο που δε θελω! Τωρα θα του χιμηξω και θα τα δωσω!Ευχαριστω πολυ πολυ! Και στα δικα σου, αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @κικοπ
    Ειναι ειναι!!!! Εσεις το ξερετε! Ευχαριστουμ+ε οικογενειακως! Τα φιλια μου στην κα Κικοπινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @μαρια τζιριτα
    Μαρακι μου με συγκινεις! Λυπαμαι που εχασα την παρουσιαση σου! Ενημερωσε με και την επομενη φορα θα κανω ο,τι μπορω να ερθω! Σε ευχαριστω για τις ευχες και τα ομορφα λογια! Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @θοδωρης
    Καλως σας βρηκα να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φωτογραφίες θελω κι εγώ του μικρού επαναστάτη :):):) θα του φτιαξω και ανάλογο σκουφί λολ αχ δε ξερεις ποση ευτυχία νιώθω για σενα και για τους αντρες σου !!!! ή μπορεί και να ξερεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @θοδωρης
    Καλως σε βρηκα! ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @paraxeno
    Να εισαι σιγουρη οτι ξερω! Και σ' αγαπαω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σου εύχομαι ολόψυχα να σου ζήσει το μωράκι, να σαι καλά και να το χαίρεσαι και να είστε πάντα "ένα" ....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.