Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ

 

Η αγαπημένη μας Μαρινα, μας καλεσε σε έναν διαφορετικό απολογισμό της χρονιάς που φεύγει. Πέρα απο τα σωστά και τα λάθη μας, πέρα από τις αποφάσεις για το 2023, η Μαρίνα μας ζήτησε να σκεφτούμε όλα όσα μας έκαναν να νιώσουμε ευγνωμοσύνη το 2022 και μάλιστα κάθε μήνα ξεχωριστά. Πάμε λοιπόν:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρισε τον Ιανουάριο ειναι: Γιορτή

Γιατί: Πέρασα πολύ όμορφες γιορτινές στιγμές με την οικογένεια, τους φίλους και τον σύντροφό μου.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Ιανουάριο ειναι: Το ότι είχα τη δυνατότητα να μοιραστώ όλες τις όμορφες στιγμές μου με οσους αγαπώ.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτήρισε το Φεβρουάριο είναι: Επανασύνδεση

Γιατί: Ηρθε η καλύτερη μου φίλη, το αλλο μου μισό, από το Λονδίνο για κάποιες μέρες, έμεινε σε μενα και περάσαμε όμορφα χρόνο μαζί, κατι που μου λείπει πολύ από τότε που έφυγε.

Ένα πραγμα για το οποίο ένιωσα ευγνωμων το Φεβρουάριο είναι: Που γνώρισα επιτέλους τον καλό μου στην κολλητή μου!

ΜΑΡΤΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Μάρτιο είναι: Διασκέδαση

Γιατί: Επειδή είχα την ευκαιρία να κάνω ένα καλό ξενύχτι αλά παλαιά, με ποτό, μουσική, υπέροχη παρέα και το παραδοσιακό "βρώμικο"¨για κλείσιμο.

Ένα πράγμα για το οποίο ενιωσα ευγνωμων το Μάρτιο είναι: Ότι αντέχω ακόμα στα ξενύχτια!

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Απρίλιο ήταν: Ανά(σ)ταση

Γιατί: Μαζί με την Ανάσταση του Κυρίου, ανασταίνεται και η φύση. Όλη αυτή η ομορφιά, τα χρώματα, ο ήλιος μου δημιουργούν ψυχική ανάταση

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνωμων τον Απρίλιο είναι: Ότι μετά από δύο χρόνια γιορτάσαμε το Πάσχα όπως του αρμόζει, όλοι μαζί και χωρίς περιορισμούς

ΜΑΪΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει το Μάιο είναι: Αναβάθμιση

Γιατί: Μετακόμισα σε νέο σπίτι, πολύ καλύτερο από το προηγούμενο και αναβαθμίστηκε η ποιότητα ζωής μας. Επίσης, γιόρτασα τα γενέθλιά μου με πολύ κοντινούς μου ανθρωπους.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων το Μάιο είναι: Η χαρά που ένιωσαν για μένα οι δικοί μου με το καινούριο σπίτι, η χαρά για τον ίδιο λόγο των παιδιων μου και η βοήθεια στη μετακόμιση από ανθρώπους που δεν είχαν καμία υποχρέωση. 

ΙΟΥΝΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Ιούνιο ειναι: Μουσική

Γιατί: Πήγα σε συναυλία μετά από πολύ καιρό.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Ιούνιο είναι: Η δυνατότητα μου να αναπολώ και να δημιουργώ νέες αναμνήσεις, να νιώθω πάντα ζωντανή.

ΙΟΥΛΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Ιουλιο είναι: Έρωτας

Γιατί: Ένας χρόνος από εκείνο το πρώτο αναγνωριστικό ραντεβού, ένας χρόνος από το θερινό σινεμά, ένας χρόνος έρωτα.

Ένα πράγμα για το οποίο ενιωσα ευγνώμων τον Ιούλιο είναι: Μια γιορτή δίπλα στη θάλασσα κάτω από τα αστέρια.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Αύγουστο είναι: Ορόσημο

Γιατί: Επειδή τα παιδιά μας έμαθαν για τη σχέση μας και την αποδέχτηκαν με χαρά

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Αύγουστο είναι: Το πόσο ανέλπιστα ομαλά κύλησαν οι πρώτες μας διακοπές με τα παιδιά μαζί.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει το Σεπτέμβριο είναι: Απόφαση

Γιατί: Επειδή μια κρίση ενδοοικογενειακή με οδήγησε να πάρω μια πολύ σοβαρή απόφαση για την οποία αμφιταλαντευόμουν πολύ καιρό και θα επιφέρει μεγαλη αλλαγή στην καθημερινοτητα και στη ζωή μας.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Αύγουστο είναι: Η κατανόηση και αποδοχή των ανθρώπων μου.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Οκτώβριο είναι: Μάθημα

Γιατί: Η συμμετοχή στο Race For the Cure για τον καρκίνο του στήθους μου έδωσε την ευκαιρία για ένα δυνατό μάθημα ζωής στα παιδιά μου, αλλά και υπενθύμισης σε μένα να μην παραμελώ το γυναικολογικό έλεγχο.

Ένα πραγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων τον Οκτώβριο είναι: Η επιβεβαίωση ότι είμαι υγιέστατη.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Νοέμβριο είναι: Δύναμη

Γιατί: Ο σύντροφός μου έχασε πολύ ξαφνικά έναν αγαπημένο φίλο, εξαιρετικα νέο. Ένα παλικάρι που δυστυχώς δεν πρόλαβα να γνωρίσω καλά, αλλά όσο τον γνώρισα είχε ήδη κερδίσει μια θέση στην καρδια μου με την καλοσύνη, το χιούμορ και την καλή του διάθεση. Νιώθω τυχερή που πρόλαβα εστω αυτό το λίγο. Ήταν βαριά η απώλεια και ο τρόπος, η δύναμη με την οποια ο σύντροφός μου την αντιμετωπίζει με κάνουν να τον θαυμάζω ακόμα πιο πολύ.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων το Νοέμβριο είναι: Ότι ήμουν δίπλα του σε κάθε βημα και το περάσαμε όλο μαζί.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Η λέξη που χαρακτηρίζει το Δεκέμβριο είναι: Ευλογία

Γιατί: Επειδή το να έχω δίπλα μου υγιείς και χαρούμενους όσους αγαπώ, το να μπορώ να προσφερω όμορφες στιγμές, το να έχω τη δύναμη και τη δυνατότητα για νέα ξεκινήματα και το να λαμβάνω και να δίνω τόση αγάπη, είναι η απόλυτη ευλογία.

Ένα πράγμα για το οποίο ένιωσα ευγνώμων το Δεκεμβριο είναι: ότι μπορώ να ανοίξω το σπίτι μου να γεμίσει με κόσμο.

Για το τέλος κράτησα δυο τραγούδια. Το πρώτο κάθε φορά που νιώθω αδύναμη, ότι έχω πελαγώσει, ότι τα κάνω όλα λάθος ή ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα, το ακούω και παίρνω κουράγιο. Unstoppable today, unstoppable every day!

https://www.youtube.com/watch?v=h3h035Eyz5A&ab_channel=Loku

Το δεύτερο, μου θυμίζει το φίλο που χάθηκε, εκείνος μας το είχε στείλει πρώτη φορά, δεν το είχαμε ξανακούσει και είναι τόσο χαρωπό όσο ήταν κι εκείνος. Να' σαι καλά εκεί που είσαι, φίλε...

https://www.youtube.com/watch?v=AtVPsPct4KM&ab_channel=INNA

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ευχαριστώ. Αυτή η ανασκόπηση όλων των όμορφων αλλά και δυσκολων στιγμων του 2022 ηταν ενα δώρο Μαρίνα μου και με κάνει να νιώθω αληθινή ευγνωμοσύνη. Το ισοζύγιο της ζωής  μου είναι θετικό. Έχω υγεία, έχουν υγεία τα παιδιά μου πρώτα από όλα κι έπειτα όσοι αγαπώ, έχω έναν υπέροχο σύντροφο, μια οικογένεια δεμενη που λατρεύω, φίλους αληθινούς που στέκονται στα ζόρια και μοιράζονται τη χαρά. Έχω στέγη, φαγητό, δουλειά, ασφάλεια. Τίποτα από όλα αυτα δεν είναι δεδομενο, όλα είναι ρευστα, προσωρινά, εύθραυστα. Για όσο υπάρχουν λοιπόν, ζω κάθε μέρα απολαμβάνοντάς τα, βιώνοντας τη στιγμή, την κάθε στιγμή. Στα ζόρικα, στη μιζέρια, νταντεύω λίγο τον εαυτό μου, αλλά ξέρω ότι θα συνέλθω, γιατί έχω όλο αυτό το μικρόκοσμό μου και πάνω και πέρα από όλα έχω μέσα μου και γύρω μου ΑΓΑΠΗ!

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!


25 σχόλια:

  1. Χαίρομαι Χριστίνα μου που το '22 περνάει αφήνοντας θετική τη σφραγίδα του στη ζωή σου. Εύχομαι και το '23 να είναι ακόμη καλύτερο
    Καλή χρονιά κι ευλογημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθε χρονια εχει τα ζορια και τις ομορφιες της. Επιλεγω να εστιαζω στις ομορφιες, να νιωθω ευγνωμοσυνη, οχι μονο λογω του δρωμενου της Μαρινας, αλλα γιατι αυτη ειναι η σταση ζωης μου. Καλη χρονια να εχουμε!

      Διαγραφή
  2. Ω Χριστίνα μου, εγκαινίασες αυτό το πανέμορφο και ιδιαίτερο ημερολόγιο-δρώμενο, το οποίο τελικά βλέπω ότι είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον στη δομή του αλλά και στο άνοιγμα της αγκαλιάς μας σε φίλους και γνωστούς.
    Εκείνο που εισέπραξα στη ροή του χρόνου σου είναι οι μεγάλες προκλήσεις, τα μεγάλα βήματα μπροστά στην προσωπική σου ζωή, οι νέες κατακτήσεις πάνω σ' αυτά και τέλος ο ώριμος χειρισμός σου σε δύσκολες και επώδυνες στιγμές που βιώσατε.
    Νομίζω έχεις βάλει τις βάσεις για το 2023, για μια νέα διαδρομή γεμάτη αγάπη, δημιουργία, κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς και μπορούν να σου δώσουν την αγάπη που αξίζεις.
    Χρόνια πολλά Χριστίνα μου και για τη γιορτή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το ειπες Γιαννη μου μεγαλες προκλησεις και μεγαλα βηματα και εχω ακομα πολυ δρομο, πολλα να κανω...Πιστευω θα τα καταφερω ολα! Σε ευχαριστω για τη φιλια και τη στηριξη σου ολα αυτα τα χρονια. Καλη χρονια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά, Χριστινάκι μου!
    Υγεία σου εύχομαι!
    Κι εγώ έχω ευχαριστήσει άπειρες φορές την Μαρίνα για τη σκέψη που είχε. Με βοήθησε πάρα πολύ σε σημείο που σκέφτομαι ότι θα το συνεχίσω και άνευ του δρώμενου!
    Η χρονιά σου είχε πολλά θετικά πρόσημα και εύχομαι ολόψυχα και
    η νέα σου χρονιά να είναι δυνατή και γεμάτη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο εχουμε υγεια εμεις και οι δικοι μας ανθρωποι, αγαπη στη ζωη μας, βασικα αγαθα και νεους στοχους παντα τα χρονια αφηνουν θετικο προσημο. Καλη χρονια να εχουμε!

      Διαγραφή
  4. Χριστινάκι μου γλυκό, εγώ σας ευχαριστώ που με ακολουθήσατε σε αυτό το ταξίδι ευγνωμοσύνης.
    Πραγματικά, αυτός ήταν ο στόχος, να καταλάβουμε πως μέσα από τα εύκολα αλλά κυρίως τα δύσκολα, υπάρχουν πράγματα να νιώθουμε ευγνώμονες.
    Χαίρομαι απίστευτα που το ισοζύγιο της χρονιάς σου ήταν θετικό. Το ένιωθα όσο διάβαζα την ανάρτηση σου. Να ευχηθώ από καρδιάς, το 2023 να φέρει ακόμα περισσότερα χαμόγελα, χαρές, όμορφες στιγμές, και καλύτερες συνθήκες καθημερινότητας κοινωνικά.
    Όλα τα καλά Χριστινάκι μου, σου εύχομαι!!!
    Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά.
    Με το καλό να υποδεχτούμε τη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινα μου ειναι πολυ ομορφη η ιδεα σου. Εγω γενικα σαν σταση ζωης επιλεγω την ευγνωμοσυνη και την αισιοδοξια, αλλα ειναι αλλιως οταν εχεις ολες τις ευλογιες σου συγκεντρωμενες μπροστα στα ματια σου. Καλη χρονια να εχουμε!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου και μακάρι η νέα χρονιά να σου φέρει πραγμάτωση των στόχων σου, ευτυχία και υγεία κυρίως. Χαίρομαι γι' αυτή την αισιόδοξη ματιά σου σε μια χρονιά που ήταν πολύ ζόρικη. Και χαίρομαι πιο πολύ με τη χαρά σου που οι δικοί σου άνθρωποι αποδέχονται και στηρίζουν το νέο σου ξεκίνημα. Όλα καλά Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν οντως πολυ ζορικη η χρονια αλλα εκ του αποτελεσματος ολα εγιναν για καποιο λογο και εγιναν σωστα, σε προσωπικο επιπεδο μιλαω παντα, γιατι σε κοινωνικο και παγκοσμιο...βραστα.
      Περα απο την απωλεια του φιλου, ολα τα υπολοιπα ηταν ειτε ομορφα ειτε ζορικα που με εμαθαν κατι, οποτε παραμενουν στα θετικα.
      Σε ευχαριστω πολυ, καλη χρονια να εχουμε!

      Διαγραφή
  6. Κράτησα την αποδοχή το νέο σπίτι που ανοίγει σε φιλούς, την αποδοχή των παιδιών, τις διακοπές :) Χάρηκα που πέρασα.
    Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή
    Να περάσεις πανέμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια επισκόπηση από καρδιάς, με τα καλά και τα άσχημά της ( η ζυγαριά μάλλον γέρνει προς τα καλά), οπότε θα ευχηθώ κάθε χαρά για σας και την οικογένεια σου, μέσα στο 2023!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό να παίρνουμε αποφάσεις και να πηγαίνουν όλα καλά!
    Μπράβο Χριστίνα για τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα και προσαρμόζεσαι ανάλογα.
    Εύχομαι τα καλύτερα για το 2023!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές το μόνο που μπορείς να πεις στον εαυτό σου είναι "σκάσε και κολυμπα" διαφορετικά θα πνιγεις. Τελικά όλα παιρνουν το δρόμο τους. Καλή χρονιά ευχομαι όλο υγεία και χαρές!

      Διαγραφή
  9. Το 2022 έφυγε, ας υποδεχτούμε το 2023 με χαρά και αισιοδοξία για κάτι πιο όμορφο.
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι ευλογία να μπορείς να νιώθεις ευγνωμοσύνη για αυτά που έχεις Χριστίνα μου. Ο απολογισμός της χρονιάς που πέρασε από ότι μοιράστηκες μαζί μας, έκλεινε προς την θετική του πλευρά, αν εξαιρέσεις την απώλεια του φίλου σας.
    Η ζωή ποτέ δεν είναι μόνο καλές στιγμές, αλλά έχει και δύσκολες...μακάρι οι τελευταίες να είναι ελάχιστες με την καινούργια χρονιά!
    Εύχομαι Καλή Χρονιά, το 2023 να είναι η καλύτερή σου φέτος με όλα τα όμορφα της! υγεία αγάπη και πολλά χαμόγελα! 🎄🎁😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με θετικό πρόσημο έκλεισε η χρονιά σου, κι αυτό είναι όντως ευλογία 🎁🎀 Με το βλέμμα στα καλύτερα λοιπόν! Καλή σου χρονιά! ⭐✨⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλυτερα που έρχονται!!! Καλή χρονιά σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Χριστίνα, είναι μεγάλο πράγμα και ένα τεράστιο 'Ευχαριστώ' προς όλα τα καλά και όσα έχουμε. Στα ακόμα καλύτερα που θα έρθουν το 2023 λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.