Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ

Ηταν εκείνες οι μερες,
οι πρωτες της άνοιξης.
Αυτές που πρωτοσυλλαβιζουν το σ' αγαπω αναμεσα στις ανθισμένες νεραντζιές.  Θροίζουν τ' άνθη τα λευκά.
Μοσχομυρίζει αγαπη ο τόπος.
Οι μέρες που ο ουρανός διεκδικεί ξανά
το γαλάζιο του χρωμα.
Ο ήλιος παίρνει θριαμβευτικά το θρόνο του στο στερέωμα του κόσμου. 
Κρυφτουλι παίζουν οι αχτίδες με τα συννεφα κι ακούγονται τα γέλια των αγγέλων.
Ήταν εκείνες οι μέρες
που ένας μικρούλης Έρωτας
 κρύβεται πισω από τις τριανταφυλλιές στο πάρκο.
Σημαδεύει τις μισερές καρδιες,
δανείζεται το κοκκινο απ' το αιμα τους
κι άλικη χρωματίζει τη μοναξιά.
Οι μέρες οι παράξενες, οι απόλυτες
που όλα φωνάζουν την ανάσταση.
Η ζωη το θάνατο για αλλη μια φορα ξεγελα και κοροϊδευτικά του βγάζει τη γλώσσα.
Ήταν εκείνες οι μέρες
που η θάλασσα ανταριάζει κρυφά.
Και γαληνεύει κι αφήνει το θυμό της
να γίνει λευκό ανθάκι.
Κύμα το κανει απαλό.
Στην αγκαλιά της νανουρίζει
τους αποκαμωμένους εραστές. 
Οι μέρες που εναστρες νύχτες ξημερώνουν. Που μπλεκεται το φως με το σκοτάδι
κι οι ευωδιές των γιασεμιών συναγωνίζονται εκείνες των κορμιών που ερωτεύονται. Κλαδιά δάφνης στεφανώνουν τα μαλλιά
 και ολα τα δάκρυα γίνονται
βροχή από αστέρια.
Ήταν εκείνες οι μέρες
που τα βράδια τις κρυσταλλώνουν.
Τις κανουν σταλαγμίτες.
Στάζουν μικρά κοφτερα διαμαντάκια.
Τα δροσερά όνειρα των κοριτσιών στολίζουν, ματώνοντάς τα.
Οι μέρες της φωτιάς και του αέρα. 
Που το βλέμμα μου ακούμπησα σε δυο μάτια. Βαρκούλα τα έκανα
και τολμησα ενα ταξίδι
στα πιο βαθιά σκοτάδια μου. 
Φάρο τα έκανα
και με οδήγησαν πίσω στο φως.
Ηταν εκείνες οι μερες
που σ' αγιασμένα ύδατα
γυμνή έπλυνα τις πληγές μου.
Μυστήριο μεγαλο κι ιερό, 
εξαγνίστηκα.
Αυτή την Άνοιξη,
Έρωτα  τη βάφτισα.
Βαφτίστηκα κι εγώ ξανά,
Γυναίκα.

20 σχόλια:

  1. Ήλιος, έρωτας, θάλασσα. Μια άνοιξη που λέγεται έρωτας. Και ο έρωτας γυναίκα. Υπέροχοι στίχοι, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Που το βλέμμα μου ακούμπησα σε δυο μάτια. Βαρκούλα τα έκανα
    και τολμησα ενα ταξίδι
    στα πιο βαθιά σκοτάδια μου..."

    Ήταν εκείνες οι μέρες, που η ποίησή σου δραπετεύει απ την αγκαλιά της ψυχής σου και έρχεται ολόγυρα να απλώσει το άρωμα και το φως της σε όλους εκείνους τους τυχερούς που την διάβασαν, την απόλαυσαν.
    Πόσο όμορφα λόγια. Τι ομορφιά κρύβετε στην καρδιά σας, όσοι γράφετε ποίηση; Τι μεγάλα συναισθήματα! Αναμετρώ κάθε σου λέξη, κάθε σου στίχο εδώ και μένω εκστατικός.
    Καλησπέρα Χριστίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αυτα... αυτα,τα σχολια με κανουν να ονειρευομαι και να σκεφτομαι πως αξιζει να γράφω να ξεγυμνωνω την ψυχη μου... σε ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ!!!

      Διαγραφή
  3. Ω, πόσο όμορφο!
    Ειδικά το κλείσιμο, όλα τα λεφτά!
    Καλό μήνα Χριστίνα μου!!!

    (Η ζωή το θάνατο για άλλη μια φορά ξεγελά και κοροϊδευτικά του βγάζει τη γλώσσα... Πόσο ταιριαστό με το επερχόμενο Συμπόσιο ο στίχος ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πιυ σου αρεσε! Σου ετοιμαζω αλλο για το Συμποσιο μην ανησυχεις!!!

      Διαγραφή
  4. Μπουμπούκιασε η ψυχή μας Χριστίνα μου.
    Χαίρομαι να βλέπω πόσο όμορφα απλώνεις τα κλαράκια σου στο μαγικό σύμπαν της ποίησης.
    Καλό μήνα να έχεις, ολάνθιστο και ευωδιαστό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαριω μου παντα με τον καλο το λογο! Σε ευχαριστω καλο μηνα!

      Διαγραφή
  5. Αχ, θα θελα να μπορούσα να γράψω κι εγώ έτσι για την αγαπημένη άνοιξη... Δεν πειράζει, έχω εσένα! 😚 Καλό μήνα, Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκεια που εισαι Αλεξανδρα μου σε ευχαριστω!! Καλο μηνα!!

      Διαγραφή
  6. Τι προικισμενος ανθρωπος που εισαι Χριστινα μου!! το να μπορείς να γραφεις και να υμνεις τοσο ομορφα την ομορφια και να βαφτιζεις ερωτα την Ανοιξη..(τι ωραιος στίχος!!!)χρειαζεται μεγαλο ταλεντο .. και εμεις τυχεροί που τα διαβαζουμε ..
    Να είσαι καλα να περνας ακομα καλύτερα.. την αγαπη μου φιλακιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι μου τι να πω... με συγκινείς αφάνταστα ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικό !
    Ίσως το καλύτερο σου.
    Εξαιρετικά καλογραμμένο, με προσεκτική και έντεχνη επιλογή λέξεων.
    Ζεστό, τρυφερό, ανοιξιάτικο.
    Ξεχώρισα :
    << Ήταν εκείνες οι μέρες
    που ένας μικρούλης Έρωτας
    κρύβεται πισω από τις τριανταφυλλιές στο πάρκο.
    Σημαδεύει τις μισερές καρδιες,
    δανείζεται το κοκκινο απ' το αιμα τους
    κι άλικη χρωματίζει τη μοναξιά.
    >>
    Πολύ μολυ άρεσε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικο το ποιημα σου με φοβερες εικονες Σιγουρα μοσχομυριζει αγαπη ο τοπος με αυτους τους στιχους που γραφεις Να εισαι καλα και καλη εβδομαδα φιλη μου 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλωσορισες Μαρια στο κουκουλι μου! Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  10. Πέρασα ν αφησω φιλη μου και εδω τις ευχες μου.
    🌹🌹Πασχαλινές δέξου ευχές από την καρδιά βγαλμένες,όλες οι μέρες της ζωής σου να είναι Αναστημένες. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.