Τρίτη 15 Μαΐου 2018

ΑΛΙΣΑΧΝΗ



Δύο ολόκληρα χρόνια περίμενε υπομονετικά στο συρτάρι. Έτοιμη, καλοντυμένη με το υπέροχο εξώφυλλο της Έλλης Οικονόμου, αναρρωτιόταν... "Καλά αυτή τι με ετοίμασε και με σημαιοστόλισε; Για να με βλέπει μόνη της και να με καμαρώνει;" Και δώστου γκρίνια και δωστου μπούρου μπούρου και "Βγάλε με από εδώ!" και " Θα σκάσω εδώ κλεισμένη" κλπ κλπ τελικά με έψησε και την έβγαλα στο φως.
Η δεύτερη ποιητική μου συλλογή με τίτλο ΑΛΙΣΑΧΝΗ κυκλοφορεί και οπλοφορεί. Κι είναι αφιερωμένη στον έρωτα! Στη δύναμη, στο πάθος, στον πόνο, στην απώλεια, στην απελπισία στην ίδια τη ζωή! Γιατί ο έρωτας είναι ζωή!
Με χαρά, αγάπη και υπερηφάνεια λοιπόν σας την παραδίδω.
Θα ειναι μεγαλη μου τιμή να στηρίξετε αυτή μου την προσπάθεια και να μου στείλετε τα ειλικρινή σας σχόλια!
Μπορείτε να την προμηθευτείτε ακολουθώντας το παρακάω λινκ:

http://www.easywriter.gr/ebooks/item/2723

ή πατώντας πάνω στο εξώφυλλο στο δεξί πάνω μέρος του μπλογκ.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την υποστήριξη και για το χρόνο που θα αφιερώσετε σε άλλη μια κατάθεση ψυχής!

Πεταλουδίσια φιλιά σε όλους!

8 σχόλια:

  1. Ωωωωω Καλη επιτυχία γλυκεια μου Χριστίνα!!! Σου ευχομαι τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα μου,
    έχω στα χέρια μου (ψηφιακά), την ΑΛΙΣΑΧΝΗ.
    Την πήρα ανεπιφύλακτα.
    Σε λίγο καιρό θα έχω και πλήρη εικόνα της καθώς θα την διαβάσω.
    Και φυσικά θα επανέλθω με ειδική ανάρτηση παρουσιάζοντάς την.
    Έχω εμπιστοσύνη στη γραφή και στο λυρισμό σου.
    Εύχομαι κάθε επιτυχία καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο!
    Να κάνουμε μια παρουσίαση στο Κείμενο! Θα την ετοιμάσω!
    Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοταξιδη να ειναι η ΑΛΙΣΑΧΝΗ σου Χριστινα μου..να ειναι μακρύ το ταξιδι της... μονο χαρες να σου δινει.. παντα επιτυχιες!!
    Να περνας ομορφα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδη να είναι εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοτάξιδη η πανέμορφη Αλισάχνη σου!
    Πεταλουδίσια ταξίδια! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.