Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΜΕ 4 ΑΝΤΡΕΣ!

Ναι, πολύ σωστά! Όχι ένας, όχι δύο, όχι τρεις, αλλά τέσσερεις άντρες δεσπόζουν στη ζωή και την καθημερινότητά μου.
Τον πρωταρχικό ρόλο έχει βέβαια ο μπέμπης μας. Τεσσάρων μηνών πια, έχουμε φύγει από τη φάση μαμ, κακάκαι νάνι. Μένει αρκετές ώρες ξύπνιος, θέλει αγκαλιές και παιχνίδια, προσπαθεί να μιλήσει και να φυρίσει μπρούμυτα και γελάει συνέχεια. Κι επειδή εγώ αυτό το 'μην το παίρνεις αγκαλιά θα κακομαθει" το θεωρώ χαζομάρα, του δίνω απλόχερα αγκαλίτσες και φυσικά αφήνω κι όποιον άλλον θέλει να κάνει το ίδιο. Αυτό έκανα και με το πρώτο μου παιδί και είναι εμφανές πλέον ότι έχει πάρει όλη την αγάπη!
Κι αυτός ακριβώς είναι ο δεύτερος άντρας στην ζωή μου, αν και πρώτος στην καρδιά μου, ο Δημήτρης μου! Ξέρω ξέρω... μια μάνα δεν ξεχωρίζει τα παιδιά της... Έλα όμως, που με το Δημήτρη έχω ζήσει 7 χρόνια σχεδόν, τον έχω νταντέψει, ξαγρυπνήσει, γιατρέψει, μαλώσει και τόσα άλλα που ακόμα με τον μπέμπη δεν έχω γευτεί. Ξέρω βέβαια ότι θα τα γευτώ και ότι σε λίγο καιρό θα τα αγαπώ το ίδιο. Αλλά για την ώρα, όσο κι αν λατρεύω το μωρό, ένα τσακ παραπάνω έχω αδυναμία στο Δημητράκη μου. Μόνο που δεν έχω πολύ χρόνο να κάνουμε πράγματα οι δυο μας όπως παλιά. Έτσι, έχουμε λίγα ξεσπάσματα ζήλειας όπως είναι αναμενόμενο, αλλά τι να κάνει ο έρμος, κάνει υπομονή, να μεγαλώσει λίγο ο μπεμπάκος, να μη θηλάζει όλη μέρα, να μπορούμε να απολαύσουμε για λίγο ο ένας τον άλλο και πάλι. Α΄δημοτικού φέτος κι ευτυχώς τα πάει πολύ καλά. 'Οταν δεν είναι άρρωστοος, γιατί έχει μια αγάπει στις ιώσεις, λείπει αρκετές ώρες από το σπίτι, κάνει επίσης Αγγλικά και σκάκι, οπότε ευτυχώς έχει να απασχολείται.
Άλλος ένας που κάνει υπομονή, έιναι ο καλός μου σύζυγος. Με δυο αγόρια κρεμασμένα στη μαμά τους, είναι ελάχιστος ο χρόνος που περνάμε μαζί, οι δυο μας. Προσπαθούμε όμως, έστω λίγο κάθε εβδομάδα, να ξεκλέβουμε να κάνουμε κάτι μαζί, αν και δεν είναι πάντα εφικτό για πολλούς λόγους. Τουλάχιστον όμως, είναι καλύτερα τα πράγματα από ότι πέρυσι, που εγώ γύριζα από τη δουλειά 11 το βράδυ...Μπορεί χρόνο μαζί να μην έχουμε, αλλά έστω ειμαστε σπίτι σαν οικογενεια τα απογεύματα...είναι κάτι κι αυτό.
Ο τέταρτος άντρας στο σπίτι μας είναι...ο Κανέλλος! Ο σκύλος μας, ένα κυνηγόσκυλο, 1μιση έτους τώρα. Ο Κανέλλος για τους προηγούμενους 6 μήνες ζούσε στην ταράτσα μας. Ήθελα να μεγαλώσει λίγο τό μωρό και να βγει από τη φάση της αποστείρωσης για να τους έχω μαζί. Εδώ και μια εβδομάδα επέστρεψε στο σπίτι μας. Κι ενώ αυτό μου έχει δημιουργήσει διπλάσιες δουλειές γιατί μαδάει και σκουπίζουμε 2 και 3 φορές την ημέρα, ταυτόχρονα με έχει κανει να νιώσω πιο ολοκληρωμένη την οικογένεια. Γιατί, δεν το κρύβω, όσο έμενε πάνω μόνος του πολύ στεναχωριόμουν. Είμαστε σε φάση προσαρμογής, εκείνος στους κανόνες του σπιτιού, εμείς στην διαρκή παρουσία του. Ζηλεύει λιγουλάκι το μωρό κι όταν το αγκαλιάζουμε παραπονιέται και ζητάει χάδια, αλλά δεν το πειράζει καθόλου.
Μέσα σε όλα αυτά, θα πει κανείς ότι είναι ασφυκτικά γεμάτη η μέρα μου. Κι όμως... είναι η πρώτη φορά μετά απ΄χρόνια που έχω λίγο χρόνο για μενα. Σίγουρα μετράει το ότι ο μπέμπης είναι ήσυχος και ο Δημήτρης με τον άντρα μου λείπουν ως το απόγευμα, αλλά η ουσία είναι πως ξεκουράζομαι, διαβάζω, πειραματίζομαι στην κουζίνα κι επέστρεψα στο αγαπημένο μου χόμπι, την γραφή....κάτι που είχα πολύ παραμελήσει και μου έλειπε.
Φυσικά, σε λίγο καιρό θα πρέπει να βρω δουλειά, καθώς τα οικονομικά όλο και στενεύουν κι εγώ έχω επιλέξει να μην επιστρέψω στην παλιά μου δουλειά. Τη λάτρευα μεν, το ωράριο όμως ήταν απαγορευτικό για οικογενεια, δεν έβλεπα παρα μόνο ΣΚ την οικογενειά μου. Κι αυτή είναι φυσικά η προτεραιότητά μου! Είμαι σίγουρη πως κάτι θα βρεθεί, κάτι όμορφο που θα το αγαπήσω εξίσου. Ως τότε, λέω να απολάυσω την καθημερινότητα μου με τους 4 άντρες μου που την κάνουν μοναδική!
Πεταλουδίσια φιλιά σε όλους

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χριστινάκι μου
    Όμορφες να είναι πάντα οι μέρες σου
    Με όλα αυτά τα αρσενικά πως διαχειρίζεσαι
    τον χρόνο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως οπως τα περιγραφω Ελενη μου. Προσπαθω να μην κουραζομαι, αν και κοιμαμαι πολυ λιγο. Εχω αφησει πισω τις δουλειες του σπιτιου εκτος απο τις βασικες κι αφιερωνω το χρονο μου σε μενα και στο να κανω πραγματα με και για τους αντρες μου. Ωραια ειναι!

      Διαγραφή
  2. Χριστίνα μου,
    έχω πάρα πολύ καιρό να διαβάσω ένα τόσο ζεστό, τρυφερό, αθρώπινο και αληθινό κείμενο εξομολόγηση.
    Δοσμένο με εξαιρετικό τρόπο και με μια σειρά που η λογική της ανεβάζει τη συγκίνηση βήμα το βήμα.
    Θέλω από καρδιάς να σου ευχηθώ να χαίρεσαι τα ...αρσενικά σου με τον καλύτερο και ομορφότερο τρόπο.
    Όλα αυτά φωτογραφίζουν μια γλυκύτατη οικογένεια που ξεχειλίζει από ανθρωπιά και αγάπη.
    Καλές γιορτές κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη μου σε ευχαριστω! Με τα πανω και τα κατω μας, τις εντασεις και τις νηνεμιες μας, ναι θα ελεγα πως η αγαπη δεν μας λειπει!
      Καλες γιορτες, να χαιρεσαι την οικογενεια σου!

      Διαγραφή
  3. Α ρε μάνα του λόχου! Ήρωας είσαι Χριστίνα μου!
    Είναι τόσο τρυφερή αυτή η εξομολόγησή σου...
    Χαίρομαι ν' ακούω νέες μαμάδες να έχουν βάλει σε τάξη τα συναισθήματά τους, να μην πελαγώνουν αλλά να χαίρονται την πληρότητα και τις μικρές καθημερινές στιγμές. Να είστε όλοι σας καλά και εύχομαι ολόψυχα να εκπληρωθούν γρήγορα και οι επαγγελματικές σου επιδιώξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aστα Μαριω μου γεμισαμε σωβρακα! Ενα στριγκ δε θα δουμε σε αυτο το σπιτι! Χαχαχα! Ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη οικογένεια! Και είσαι η μοναχοκόρη τους αυτο πού το πας; Μπράβο που προσαρμόστηκες τόσο όμορφα και βασιλεύει η γαλήνη στο σπιτικό σου. Αγορομάνα λοιπόν, όλη την αγάπη θα την παίρνεις απλόχερα,ναι; Να σαι καλά όλοι σας να είστε καλά να χαίρεσαι και το μπέμπη σου που είσαι τυχερή που είναι ήσυχος. Και να βρεις τη δουλειά που θέλεις
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Αννα μου! Η που θα με εχουν βασιλισσα η που θα με τρελανουν και θα αρω τα βουνα! Χαχαχα! Σε ευχαριστω πολυ κοπελα μου!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφη εικόνα μου σχημάτισες μπροστά μου, σε καταλαβαίνω..έχω 3 αγόρια εγγόνια και θα ομολογήσω ένα..τσακ ..παραπάνω λατρεύω την εγγονή μου.Την πήρα στα χέρια μου 40 ημερών, οι γονείς δούλευαν..την μεγάλωσα και ήμουν νέα τότε,..μόνο 46 ετών.Τα αγόρια με τρόμαξαν στην αρχή, ήταν κάτι που δεν καταλάβαινα..τώρα βλέπω πόσο τρυφερά είναι . Τελικά έχουμε κάποιες αδυναμίες . Να χαίρεσαι λοιπόν τους άνδρες της ζωής σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 46 ετων γιαγια! Ουαου! Σε ευχαριστω Αχτιδουλα μου! Να χαιρεσαι ολη την υπεροχη σου οικογενεια! Να ξερεις, εισαι εμπνευση!

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι να βρεθεί κάτι που να σε καλύπτει Χριστινιώ μου. Για μένα από τα χρήματα είναι πιο σημαντική η ουσιαστική παρουσία της μάνας στο σπίτι :))
    Πωπω, πάει ήδη πρώτη ο Δημητράκης! Πώς περνάνε τα χρόνια!!!

    Πάντως αυτό το "η αγκαλιά κακομαθαίνει" είναι πολύ παρεξηγημένο. Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε ότι δεν αρκεί μία πρόταση από μόνη της.☺ Είμαι υπέρ της αγκαλιάς, της πολλής αγκαλιάς κι εγώ! Και στα χάδια λέω ναι, και ότι κάνει το μωράκι να αισθάνεται ασφαλές. Εξάλλου μόνο έτσι θα μάθει να είναι και το ίδιο δοτικό στην ενήλικη ζωή του. Μόνο έτσι θα μάθει να χαϊδεύει. Όμως για όλα τα θέματα υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του φυσιολογικού και της ψυχοπαθολογίας. Το λέω, καθώς γνωρίζω (θεωρητικά αλλά κι εμπειρικά) τα αποτελέσματα της κακής χρήσης της αγκαλιάς: Μωράκια που δεν δέχονται να μείνουν λεπτό στο κρεβατάκι τους, μαμάδες που θέλουν να κάνουν κάτι κι αν δεν υπάρχει άνθρωπος δίπλα τους...υποφέρουν. Οδηγός μας πάντα είναι να αισθάνεται ασφάλεια το παιδί, να μην αισθάνεται όμως αδύναμο και φοβισμένο όταν μένει κάποιες στιγμές μόνο του!

    Να χαίρεσαι τα αρσενικά σου και να είστε όλοι πάντα καλά!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεα μου, το πως περνανε τα χρονια δε θελω να το σκεφτομαι!!! Εγω νιωθω 16 και οι φοιτητες μου μιλανε στον πληθυντικο! Αστα!!!!Χαχαχαχα!
      Λοιπον, εχεις δικιο, σε ολα θελει μετρο!
      Εγω με το Δημητρακη ως τα 2 δεν ειχα θεμα κανενα, καθοταν μονος του, κοιμοταν απο 4 μηνων στην κουνια κλπ. Οταν ομως ενα καλοκαιρι στα 2,5 χρονια του στις διακοπες αναγκαστηκαμε να κοιμομαστε ολοι μαζι στο κρεβατι για ενα μηνα, αλλαξε τελειως! Χρονια μου πηρε να τον πεισω να ξανακοιμηθει μονος του. Ακομα και σημερα φοβαται, θελει μεχρι να τον παρει ο υπνος καποιον εκει (εμενα κυριως) και αν ξυπνησει φωναζει παρεα. Ισως να ειναι και κληρονομικο... εγω μεχρι την εφηβεια φοβομουν χωρις τη μαμα μου να κοιμηθω και πηγαινα μαζι της...
      Ευχαριστω αγαπη μου!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πάλι συγκινήθηκα.
    Σας έκανα όλους εικόνα, να χαμογελάτε, με συγκίνηση να αγγίζετε ο ένας τον άλλον, ένιωθα την οικογενειακή θαλπωρή και ζεστασιά μέχρι εδώ, ειλικρινα σου μιλάω, πεταλουδίτσα μου.
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, πάντα ευτυχισμένοι, αγαπημένοι και να καμαρώνετε τα παιδάκια σου.

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κικιτσα μου, παντα ηθελα μεγαλη οικογενεια, αν μπορουσα θαα εκανα κι αλλα παιδια, αλλα ποτε δεν φανταζομουν ποση πληροτητα θα μου εδινε η μητροτητα! Αν ειναι μεσα στα ονειρα σου, στο ευχομαι ολοψυχα!
      Σε φιλω!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πελάγωσα και μόνο που σε διάβαζα...
    Μακάρι να βρεις δουλειά που να σου αρέσει και να σου αφήνει και ελευθερο χρόνο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικες μερες κι εγω πελαγωνω, αλλα τις περισσοτερες ειναι μια χαρα! Ευχαριστω!

      Διαγραφή
  9. Χριστινάκι μου αυτό που περιγράφεις είναι Η οικογένεια..το κάθε μελος της δεν υπαρχει χωρίς το άλλο η ευτυχια είναι όλες αυτες οι μικρές-μεγαλες στιγμές που περνας με τους αγαπημενους σου..!!
    Τι ομορφες τρυφερες στιγμες!!!να περνας πάντα έτσι όμορφα Χριστίνα μου νμε τους άντρες της ζωής σου!!
    Ευχομαι να βρεις και μια δουλεια που να σε καλύπτει συναισθηματικα και οικονομικα.. γιατι όχι και τα δύο ε;
    Να είστε όλοι καλα να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο..!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι Ρουλα μου! Η οικογενεια ειναι μεγαλο πραγμα! Κι ευτυχως εδω στη χωρα μας ακομα κραταει η αξια της!
      Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  10. Χριστίνα μου καλησπέρα! Καταρχήν να σας ζήσει ο μπέμπης σας, να είναι γερός και καλότυχος! Δεν είχα την ευκαιρία να σου ευχηθώ για το μωρό, έλειπα καιρό βλέπεις από την γειτονιά, κι έτσι σου εύχομαι τώρα. Να χαίρεστε την οικογένειά σας!
    Να συνεχίσεις να απολαμβάνεις όμορφες στιγμές με τους 4 άντρες σου και εύχομαι να βρεις σύντομα μια δουλειά που να είναι όπως τη θέλεις.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ελλη μου! Να εισαι καλα και να χαιρεσαι οτι αγαπας!

      Διαγραφή
  11. Γεμάτη ευτυχισμένη ζωή!
    Να τους χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσυ Μαρακι μου με το καλο το κοριτσακι σου! Θα δεις ποση ευτυχια θα σου φερει! Ο,τι καλυτερο ευχομαι!

      Διαγραφή
  12. Να τους χαίρεσαι όλους Χριστίνα μου και να σε χαίρονται κι αυτοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τυχερή με τόσο μεγάλη και όμορφη οικογένεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μην ηταν η βρωμοκριση και θα ηταν ακομα μεγαλυτερη! Αλλα...
      Ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.