Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

ΛΙΓΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ...

Καλησπερα καλοι μου φιλοι! Ποσο μου λειψατε να ξερετε!

Δεν ξερω πως τα εχω καταφερει ετσι φετος! Ειναι η πρωτη χρονια που τρεχω περισσοτερο απο ποτε και βγαζω τα λιγοτερα χρηματα εβερ!!!

Ειναι ατελειωτη η δουλεια, πολλη προετοιμασια, πολλη διορθωση, πολλες ωρες και στο κεντρο και στο δρομο και παντου κι ολα εχουν μεινει πισω.

Αναμεσα στα ολα... κι ο Δημητρακης μου! Ο οποιος με βλεπει ελαχιστα και μου γκρινιαζει πολυ! Δικαιολογημενα!

Ετσι κι εγω, το ΣΚ που μας περασε αποφασισα να τα αφησω ολα στην ακρη και να ασχοληθω μονο με το παιδι μου! Ηξερα οτι μετα θα τρεχω και δε θα φτανω, αλλα το επελεξα συνειδητα. Και παρολο που το Σαββατο ξεκινησε ασχημα με το μικρο αρρωστουλη και με αντιβιωσεις, ευτυχως το Σαββατοκυριακο εξελιχθηκε πολυ ομορφα.

Ηδη απο Παρασκευη φαινοταν το πραγμα! Ηταν η πρωτη φορα μετα απο 2; 3 μηνες; ... που βγηκα μονη μου με τον αντρα μου. Πηγαμε σε ενα κρητικο μεζεδοπωλειο στον Πειραια, αγαπημενο στεκι, το εχει ο κουμπαρος μου. Καλο φαγητο, καλη ζωντανη μουσικη! Σας το συστηνω ανεπιφυλακτα!
Ce soir! 

Το Σαββατο λοιπον, ειπα δεν θα κανω ουτε δουλειες ουτε τιποτα. Αραξα στον καναπε αγκαλια με το Δημητρη και ειδαμε παιδικα! Μετα, φτιαξαμε εκπληκτικα μπισκοτακια σαμπλε βουτυρου με συνταγη της Αναστασιας, εγγυημενη! 

Ομως, ο Δημητρακης σαν λιχουδης που ειναι, μου ζητησε και κεικ! Και φυσικα, δεν του αρνηθηκα, οποτε φτιαξαμε κι ενα κεικ βανιλια, μουρλια, αλλο να στο λεω κι αλλο να το τρως!

Την Κυριακη, η μερα ηταν ηλιολουστη και ο μικρος καλυτερα, οποτε ειπμαε να την εκμεταλλευτουμε. Πηραμε λεωφορεια, τρενα και μετρο και βρεθηκαμε στην Εκθεση Χειροτεχνικα (Αριστεα σε σκεφτομουν συνεχως!).  Εκει, φτιαξαμε μια κουκλα πανινη για κουκλοθεατρο κι ενα mobile με σχημαρα απο χαρτονι και βαριδια! Ο μικρος περασε εκπληκτικα! Κι εγω το ιδιο!!!

Συνεχισαμε το βραδυ με στιγμες οικογενειακες, ολοι μαζι, κατι που σπανια συμβαινει πλεον!

Ειναι κατι τετοια τριημερα που σου δινουν ανασα! Που σε χαλαρωνουν και μπορεις να συνεχισεις τον αγωνα σου, κοντρα στο χρονο, κοντρα στην πιεση, στα χρηματα που ποτε δε φτανουν, στην κριση, κοντρα σε ολα!

Και κλεινουν παντα με μια μεγαλη οικογενειακη αγκαλια! Γιατι η οικογενεια τελικα, ειναι το παν. Εκει αρχιζεις κι εκει τελειωνεις!

Πεταλουδισια φιλια σε ολους!

14 σχόλια:

  1. Η οικογένεια είναι το παν και έκανες πολύ καλά που αφιέρωσες το τριήμερο στον Δημητράκη σου. Χρόνια του πολλά κιόλας να τον χαίρεσαι!
    Στην χειροτέχνικα είχα πάει πέρσι, φέτος μου ήταν δύσκολο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μου άρεσε αυτό που έγραψες στο τέλος.
    Εκεί αρχίζουμε και εκεί τελειώνουμε. Στην οικογένεια μας.
    Υπέροχη ανάρτηση κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι μου μου έλειψες, ομως η μαμά είναι πάντοτε πανω απο ολα!
    Να περνας ομορφα θελω

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και καθυστερημένα, να τον χαίρεσαι. Και μακάρι να βρίσκεις χρόνο να τον περνάς με την οικογένειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα! Το χρειαζόταν ο Δημητράκης!
    Ξέρω τι περνάς και μπράβο σου που αντέχεις Χριστίνα μου!
    Η αλήθεια είναι ότι είδα ότι γίνεται η έκθεση και έβραζα στο ζουμί μου! Είδα φωτογραφίες από αγαπημένους πάγκους και μου έτρεχαν τα σάλια! :))))

    Φιλιά στον Δημητράκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!
    Ποσο "ανάσα" είναι αυτες οι στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα???
    Αντίδοτο σε οτιδήποτε μας κουράζει και μας στενοχωρεί!!!
    Ευχομαι και σε αλλο συντομα!Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και καθυστερημενα χρονια πολλά και για το αγοράκι σου (στα μερη μου λεμε οτι οι γιορτες κρατάνε 40 μερες :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι τον Δημητρό σου και να έχεις συχνά τέτοια ευχάριστα οικογενειακά διαλείμματα Χριστίνα μου! Και καλή δύναμη στο τρέξιμο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι να χαίρεσαι πολλές τέτοιες ανάσες!!
    Να χαίρεσαι τον Δημητράκη σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα, κορίτσι μου και να χαίρεσαι το Δημητράκη σου!
    Καλή δύναμη σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σαν την οικογένεια δεν έχει, συμφωνώ απόλυτα!
    Καλό κουράγιο με τα τρεξίματά σου!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και Χρόνια του πολλά! Να έχετε υγεία και πάντα να βρίσκετε αφορμές να είστε Μαζί!
    Η οικογένεια είναι το θεμέλιο της ζωής! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
    Τα φιλιά ου με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι Χριστινάκι μου η οικογένειά σου να είναι πάντα για σένα μια ανοιχτή αγκαλιά -ασπίδα στον αγώνα της καθημερινότητας.

    Να τους χαίρεσαι όλους και να αξιωθείς να δεις τον Δημητράκη σου όπως επιθυμείς .Και τι άλλο επιθυμεί μια έξυπνη Μάνα από το να βλέπει το παιδί της γερό κι ευτυχισμένο ;;;

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντα να εισαστε ευτυχισμενοι Να χαιρεσαι το μικρο σου!!!
    Περασα μετα απο πολυ καιρο απο εδω για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.