Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΕΛΛΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ!!!

Καλοι μου φιλοι, πριν απο αρκετο καιρο ειχα δημιουργησει εδω μια στηλη με τιτλο "το ημερολογιο της Ελλης". Για οσους δεν θυμουνται η δεν γνωριζουν προκειται για μικρες ερωτικες ιστοριες, γραμμενες σαν αποσπασματα ημερολογιου, με πρωταγωνιστρια παντα την Ελλη, ιστοριες αληθινες που καποιοι μου διηγηθηκαν και θεωρησα οτι δεν πρεπει να χαθουν και αλλες παλι φανταστικες, αποκυημα του ρομαντικου μου μυαλου.
Αυτες οι ιστοριες νομιζω πως πια αξιζουν να βρουν τη θεση τους στο butterfly's stories, ωστε να (ξανα)διαβαστουν, να αγαπηθουν και να συνεχιστουν επιτελους μετα απο πολυυυυυ καιρο που τις εχω παραμελησει.
Η στηλη λοιπον μεταφερεται και σιγα σιγα θα μεταφερθουν οσες αναρτησεις εκανα εδω και θα εμπλουτιστει με νεες ιστοριες αγαπης.

Σας περιμενω λοιπον!

Πεταλουδισια φιλια!

10 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά κάνει, εγώ την αγνοούσα. Ευκαιρία να τη διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστή και ωραία ιδέα!!!!Άντε, με το καλό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @pinelopi
    Περνα και πες μου αν σου αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ηφαιστιωνας
    Οχι καλε! Με τιποτα! Αυτο ειναι το αγαπημενο μου μπλογκοσπιτακι! Απλα εκει θα γραφω τις ιστοριες και τα διηγηματα μου, οποτε αυτη η στηλη θα μεταφερθει εκει που εχει την αναλογη θεματολογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ασκαρδαμυκτι
    Καφε δε νομιζω! Κανενα κρασακι η ακομα καλυτερα ουισκακι, γιατι εχει να πεσει ντερτι και καψουρα!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @βαλινα
    Να εισαι καλα Βαλινακι θα τα πουμε και απο εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όταν μερακλωθούμε θα ρίχνουμε και κανένα ζάρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζαρι ριχνεις εσυ αμα μερακλωθεις; Γιατι εγω ριχνω ζεμπεκιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.