Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ ΚΤΗΝΗ

"Αφιερωμενο στα 5.800 παιδια των φαναριων, που καθημερινα οταν περνανε απο διπλα μας αποφευγουμε να κοιταξουμε το φοβο στα ματια τους, γιατι μας πεφτει βαρυς στη συνειδηση μας.
Στα 100.000 παιδια που ζουν στο δρομο.
Σε ολους οσους κινδυνευουν απο τους εμπορους του θανατου.
Στα 600 περιπου παιδια που εξαφανιζονται μυστηριωδως καθε χρονο απο Ευρωπη και Βαλκανια και κανεις ποτε δε μαθαινει τι απεγιναν.
Και τελος στα παιδια ενος κατωτερου Θεου, που περιμενουν τη δικαιωση."

Με αυτες τις φρασεις εκλεισε η σειρα του Αlpha "Για την καρδια ενος αγγελου".
Πολυ πριν ξεσπασει το σκανδαλο για την μη-τερας που εξεδιδε τις κορες τις σε αλλα τερατα οχι απλα προς αμοιβη, αλλα και για την απιστευτα ανωμαλη ηδονη που αντλουσε βλεποντας και μαγνητοσκοπωντας!
Σημερα εφτασε στα χερια μου ενα μεηλ με ολες τις ανατριχιαστικες λεπτομερειες αυτης της ιστοριας. Και ποσες ακομα ιστοριες με πρωταγωνιστες μικρα ανημπορα παιδια και με λεπτομερειες το ιδιο η και περισσοτερο φρικιαστικες, που ποτε δεν μαθαινουμε...
Για πολλοστη φορα τον τελευταιο καιρο αναρωτιεμαι σε τι κοσμο ζουμε. Για πολλοστη φορα σκεφτομαι αν πρεπει η οχι να κανω παιδια...ομως δεν μπορεις και δεν πρεπει να σταματησεις τη ζωη! Μπορεις και εχεις την υποχρεωση να αναθρεψεις τα παιδια σου με αρχες και με αγαπη. Εχεις υποχρεωση να μην κλεινεις τα ματια σε οσα γινονται γυρω σου! Ποσες γενιες ακομα θα αναθρεψουμε με τη νοοτροπια "βλεπε, ακου, σωπα"? Ποσων παιδιων οι ψυχες θα γινουν βορα στα βιαια ενστικτα κτηνωδων σατραπηδων πριν ξυπνησει αυτη η κοινωνια και καταλαβει οτι αυτο που γινεται στο διπλανο σπιτι μας αφορα ολους, γιατι συντομα μπορει να ερθει και στην πορτα μας? Ποσα αθωα πλασματακια θα ειχαν σωθει αν καποιοι απο μας αντι για "σωπα" λεγαν "μιλα"? Ποτε θα ανοιξουμε την αγκαλια μας τοσο πολυ, ωστε να χωρανε μεσα ολα τα παιδια του κοσμου και οχι μονο τα δικα μας?
Διαβαζοντας ολα αυτα και καθε φορα που συμβαινει κατι αντιστοιχο, ξυπνανε μεσα μου αγρια ενστικτα, εκδικητικα και γινομαι αυτο που δεν θελω να ειμαι! Ενα αγριο ζωο, που αντανακλαστικα θελει να δαγκωσει, να ξεσκισει, να λυσσαξει! Ειμαι απολυτως εναντια στη θανατικη ποινη, γιατι θεωρω οτι μας φερνει στο ιδιο επιπεδο με τον εγκληματια. Ομως, σε περιπτωσεις παιδεραστιας, ειλικρινα αρχιζω να αναθεωρω... Θα αρμοζε η χειροτερη, η πιο βαρια τιμωρια, ενας αβασταχτος εξευτελισμος, ενα ατελειωτο βασανιστηριο και παλι...και παλι δεν θα ηταν αρκετο για να ξεπληρωθει ενα τετοιο εγκλημα! Για να επουλωθουν οι πληγες αυτων των παιδιων που αν αυριο κλεψουν, βιασουν η σκοτωσουν, ποιανου θα ειναι η ευθυνη? Σιγουρα οχι δικη τους! Η τιμωρια θα πρεπει να ειναι τετοια, ωστε να παραδειγματιστουν ολοι οι επιδοξοι μιμητες. Και πρεπει να τιμωρηθουν και ολοι οσοι ηξεραν και δεν μιλουσαν! Οσοι κοιμονταν αγκαλια με τα παιδια τους καθε βραδυ και ηξεραν οτι διπλα τους ακριβως καποια αλλα παιδια ζουν φρικτα βασανιστηρια, αλλα εμεναν απραγοι! Οποιος μπορει να κοιταξει καταματα το βλεμμα αυτων των κοριτσιων και να πει οτι εχω αδικο, ειναι μαλλον πιο δυνατος και καλυτερος ανθρωπος απο μενα. Στην περιοδο των Χριστουγεννων, σε μια εποχη συγχωρεσης και αγαπης, Θεε μου σου ζητω κατανοηση, αυτο δεν μπορω να το συγχωρησω! Ουτε στους δραστες, ουτε στους θεατες, ουτε σε μενα την ιδια που ειμαι μελος αυτης της διεφθαρμενης κοινωνιας! Η σιωπη ειναι συνενοχη!
Οι ενοχοι, θα παρουν αυτο ακριβως που τους αξιζει μεσα στη φυλακη. Τα αγγελουδια ας ελπισουμε οτι θα βρουν πλεον την αγαπη και την ψυχολογικη υποστηριξη που χρειαζονται και τοσο απανθρωπα στερηθηκαν. Οι υπολοιποι...θα ζησουμε απλα με τις τυψεις μας!

8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα οργισμένη butterfly!Τι να πει κανείς για τη κατάντια ορισμένων ανθρώπων,σε αφήνει άναυδο η απανθρωπιά και δε μπορεις να το χωνέψεις κι έχεις δίκιο,είναι τόση η οργή που θα μπορούσες κι εσύ ο ίδιος να σκοτώσεις έναν τέτοιο άνθρωπο!Όμως βλέπεις δεν έβαλα εισαγωγικά στη λέξη άνθρωπος!Γιατί παραμένει άνθρωπος κι ας είναι τόσο κακός,τόσο σιχαμένος!Χίλια δίκια έχεις κι η μεγάλη οργή προυποθέτει εκ μέρους σου και μεγάλη ευαισθησία και ανεπτυγμένο αίσθημα δικαίου και ανθρωπιάς!Ξέρω οτι αν γινόταν στο παιδί μου,θα έκανα τα πάντα μέχρι να δω νεκρό και βασανιστικά νεκρό κιόλας τον υπαίτιο κι ας πήγαινα φυλακή για πάντα,αρκεί να τον σκότωνα με τα ίδια μου τα χέρια!Όμως δε θα το σκεφτώ σήμερα αυτό ούτε αύριο και καθόλου όσο μπορώ,στρέφω τη σκέψη μου και τη καρδιά στο θύμα που είναι ένα παιδί,να μαλακώσει λίγο,να νιώσει έλεος για το θύμα καλύτερα,παρά μίσος για το θύτη γιατί μου δηλητηριάζει τη ψυχή αυτό το μίσος χωρίς να το θέλω!
    Αλλά ήρθα να σου ευχηθώ και αυτό θα κάνω τώρα για αυτό
    "ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΣΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ"
    Καλό βράδυ να έχεις πεταλούδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα Πεταλουδα.Εχεις απολυτο δικιο.Οτι και να πω θα ειναι λιγο... Μονο να σου ευχηθω καλα Χριστουγεννα κουκλα μου και οτι ποθεις!Υστ:Το σιριαλ το εβλεπα και εγω.Πραγματικα πολυ ωραιο και ανθρωπινο εργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ne simfono pligomeni mas petaloyda... ma kai aftoi pou fonazoun skeftikes pote poios tous akouei??

    foni voontos se erimi gh..
    ma sinexizoume xara mou.. kserw pos tha alaksoun ta pragmata..ma apo emas tous aplous anthropous kai oxi apo aftous tous politikous ioudes tis paidias..
    emathes gia to psifisma twn paidofilwn pou theloun to orio ilikias na einai apo ta 14 ???
    nomizw pos kai oi ellhnes politikoi to ipograpsan:(((
    sinexise .. se simpathisa gia to ergo sou .. ta paidia twn fanariwn se efxaristoun kai o vasilias tous sou stelni dasenies efxes..kai se ola ta pligomena paidakia.
    filia kai kouragio poliii polii .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα παιδια και χρονια πολλα!
    @φειδιας
    Ναι το ξερω οτι ολοι ειναι ανθρωποι και γι'αυτο πολλες φορες εχω μαλωσει τον εαυτο μου οταν σκληραινω ετσι και βγαζω βιαια ενστικτα. Ομως δεν αντεχω να βλεπω αυτη την απανθρωπια και ειλικρινα αρχιζω να αμφιβαλω πολυ για το ανθρωπινο ειδος. καποτε το να εισαι ανθρωπος ηταν τιμη και τωρα παει να καταντησει ντροπη!Παρολα αυτα, προσπαθω να διατηρησω την ψυχραιμια μου και να στελνω θετικες σκεψεις και αγαπη. Χρονια Καλα!

    @κωστας
    Τα λογια ειναι φτηνα και λιγα...
    Χρονια σου πολλα με αγαπη και υγεια!
    @βασιλιας του δασους
    Σ' ευχαριστω για τα λογια σου!
    Αυτο με το οριο ηλικιας δεν το πιασα. Η μηπως το 'πιασα και δεν θελω να το πιστεψω? Δεν μπορει να εννοεις αυτο που καταλαβα?!!!
    Θα κρατησω την ευχη σου για κουραγιο και θα προσθεσω και γερα νευρα και πολυ καλη αισθηση του χιουμορ, γιατι θα μας χρειαστουν οπωσδηποτε! Χρονια αγαπημενα και ανθρωπινα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου γλυκια πεταλουδα..Πικρηκαι στυφη ειναι η δικη μου ψυχη με οσα βλεπω και ακουω διπλα μου και γυρω μου..Πρεπει να ερθουν χριστουγεννα για να ανοιξουμε τις καρδιες μας, την ψυχη και το πορτοφολι μας..Αρκει ομως αυτο;και τις υπολοιπες μερες συνεχιζουμε με την ιδια υποκρισια..Ευχομαι ενα πιο ανθρωπινο 2008!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ότι ποθείς
    Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψες.Ένα δε κατάλαβα θέλουν όριο ηλικίας τα 14? για να αποπλανούν νόμιμα? .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεταλουδίτσα μου ήρθες από τα μέρη μου και είπα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη.
    Λοιπόν όσο και αν σου φανεί παράξενο αυτό που μπορούμε να κάνουμε για τα παιδιά των φαναριών είναι να μην τους δίνουμε τίποτε. Κάθε ευρώ που τους δίνουμε σφίγγει τα δεσμά της εκμετάλλευσης τους. Αν κανένας δεν τους έδινε τίποτε, δεν θα υπήρχαν και ενήλικες που θα ενδιαφερόντουσαν για την εκμετάλλευση τους.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @elpi
    Απο το στομα σου και στου Θεου τ'αυτι!
    @stalamatia
    Ναι κι εγω αυτη την απορια εχω, περιμενω διευκρινησεις! Ελεος!!!
    @mania
    Το ξερω κοριτσι μου, γι' αυτο παρολο που με πιανει η ψυχη μου καθε φορα που κοιταζω τα ματακια τους και προσπερναω, δεν τους δινω ποτε λεφτα. Καμια φορα αν εχω πανω μου τους δινω σοκολατες η καραμελες, αλλα οχι λεφτα! Για την αλλη εκμεταλλευση, τον αλλο πονο που χαραζει την ψυχουλα τους τι κανουμε???
    Σε ολους και ολες Χρονια Καλα- γιατι τι να τα κανεις τα Πολλα αν δεν ειναι Καλα-, γεματα με συναισθηματα γνησια και εντονες εμπειριες!

    Υ.Γ. Γουσταρω παντως πολυ που η γενια μας αρχιζει να προβληματιζεται, να βλεπει και λιγο εξω απο την αυλη του ο καθενας και να αναζητα πιο αληθινα πραγματα ακομα κι αν πονανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.